superB
In Mei wordt het thema Politiek ...
Mei pas? Is dat niet wat laat? Over een week ofzo zijn de verkiezingen toch al?Op dinsdag 26 februari 2002 22:12 schreef Wacky het volgende:
In Mei wordt het thema Politiek ...
[edit]
En wanneer krijgen we een auto en motor forum?
Always outnumbered, never outgunned!
6 maart is alleen gemeenteraad hoor... voor de tweede kamer is het pas in mei (ik dacht 15 of 19 mei ofzoiets).Op woensdag 27 februari 2002 08:17 schreef Keizer het volgende:
[..]
Mei pas? Is dat niet wat laat? Over een week ofzo zijn de verkiezingen toch al?
Virussen? Scan ze hier!
Daar heb je gelijk in, het is geen goed idee om lokale politiek in een thema-forum te gaan bespreken. Dan krijg je voor elke gemeente een topic. Ik ben overtuigd! Verkiezingsforum moet in mei.Op Wednesday 27 February 2002 08:18 schreef wildhagen het volgende:
[..]
6 maart is alleen gemeenteraad hoor... voor de tweede kamer is het pas in mei (ik dacht 15 of 19 mei ofzoiets).
Mogen we ook weten wat?Op woensdag 27 februari 2002 08:18 schreef HlpDsK het volgende:
D'r zit nog wat tussen hoor
Verwijderd
Maak het thema formule 1 ofzo: Volgende week is het maart en dan start ook het F1 seizoen weer.
Lijkt me een mooie kans om het themaforum er voor 1 maand in om te dopen
Heb jij het NSTM-forum al eens gezien?Op woensdag 27 februari 2002 12:43 schreef Tuxus het volgende:
Maak het thema formule 1 ofzo: Volgende week is het maart en dan start ook het F1 seizoen weer.
Virussen? Scan ze hier!
Al die f1 topics in NSTM bewijzen dat er genoeg animo is om over F1 te praten. Samen met alle Auto-topics uit SG is er best een auto-forum op te zetten dacht ik zo.Op woensdag 27 februari 2002 12:52 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Heb jij het NSTM-forum al eens gezien?
Ja hoor. Alleen de Thema's zijn gebaseerd op dingen waar ook vaak vraag naar is, vandaar het Thema-forum.Op woensdag 27 februari 2002 13:40 schreef Tuxus het volgende:
GoT was er toch juist voor de computers
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1