Wat is volgens jullie de mooiste MOD voor Half Life?
Ik vind Snow Wars de beste!
(ik verveelde me, vandaar dit topic)
Ik vind Snow Wars de beste!
(ik verveelde me, vandaar dit topic)
Verwijderd
Verwijderd
Tjah ik moet met de anderen eentonig wezen. Echter zit CS vol met irri bug-campersOp dinsdag 26 februari 2002 21:48 schreef Capitol_Gee het volgende:
Counter-strike is de beste.
Ik heb er nog geeneen meegemaakt die er nog maar in de beurt komt.
Jah alleen jammer dat dat spel een stuk minder leuk is,Op dinsdag 26 februari 2002 21:57 schreef Ghaladhrim het volgende:
[..]
Tjah ik moet met de anderen eentonig wezen. Echter zit CS vol met irri bug-campersen cheaters
![]()
. Zelf speel ik DoD2, wat nog een beetje cheatloos is.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
ik zag twee beren fout parkeren....
Verwijderd
Ja, je kan niet zo maaien als met CS he?Op dinsdag 26 februari 2002 22:26 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Jah alleen jammer dat dat spel een stuk minder leuk is,
CS zonder cheaters is de hemel, een eigen server, of de server van vrienden, of een server waar je admin hebt is de hemel
dat kan ik je zeggen
Verwijderd
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
En de hele tijd als je verliesd sv_restartround 1 doen vind ik nou niet echt een professionele adminOp dinsdag 26 februari 2002 22:26 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Jah alleen jammer dat dat spel een stuk minder leuk is,
CS zonder cheaters is de hemel, een eigen server, of de server van vrienden, of een server waar je admin hebt is de hemel
dat kan ik je zeggen
Kenners weten waarom
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq