Hallo,
Na maandenlang surfen naar informatie omtrent digi camera's ben ik er eindelijk uit (denk ik
) Aanvankelijk keek ik naar de Nikon Coolpix 880, dan naar de 885 (heel veel negatieve mededelingen gelezen vooral ivm "rood"), dan zette ik m'n zinnen op de Canon Powershot G2 en die was het wellicht ook geworden tot ik plots de Canon Powershot S40 ontdekte!!! Deze laatste zou zowat evenveel in z'n mars hebben als de G2, maar bij de S40 kan je dus geen andere lenzen nog een externe flitser opsteken, nah ja! Heb twee spiegelreflex camera's met alles erop en eraan, en hoe vaak heb ik die "telelens" gebruikt ... 1 keer in 5 jaar tijd 
Dus, één dezer dagen ga ik mij "waarschijnlijk"
een Canon Powershot S40 bestellen bij www.fotoking.de in Duitsland - nergens goedkoper gevonden, en voordeel is dat ze onder rembours leveren in België!! Hou er niet zo van om vooruit te moeten betalen en dan maar afwachten of ze de bestelling daadwerkelijk binnen 6 werkdagen leveren ... Fotoking levert daarenboven een uitstekende service! Een familielid uit Nl bestelde er z'n camera en kreeg daarbij tot nu toe ook goede service! Zelf heb ik ook al het één en ander aangevraagd bij hun, en telkens netjes antwoord gekregen
Nou, ter zake:
Om geen problemen te hebben bij het overzetten van pics naar Pc (ik las hier ergens laatst zoiets over de G2) en om efficiënt te kunnen werken wil ik er ook een "USB Reader" bij kopen en goede CompactFlash kaarten (liever van een merk, want "naamlozen" worden vaak niet gelezen door de Reader - ervaring van m'n schoonbroer
) en dan heb je toch weer ellende ... Dus, mijn vraag:
waar kan ik het goedkoopst dergelijke Reader en CF kaarten (van Kingston?? of andere suggesties??) online bestellen?
Alle sugesties zijn welkom ... Tot pics?????
Na maandenlang surfen naar informatie omtrent digi camera's ben ik er eindelijk uit (denk ik
Dus, één dezer dagen ga ik mij "waarschijnlijk"
Om geen problemen te hebben bij het overzetten van pics naar Pc (ik las hier ergens laatst zoiets over de G2) en om efficiënt te kunnen werken wil ik er ook een "USB Reader" bij kopen en goede CompactFlash kaarten (liever van een merk, want "naamlozen" worden vaak niet gelezen door de Reader - ervaring van m'n schoonbroer
waar kan ik het goedkoopst dergelijke Reader en CF kaarten (van Kingston?? of andere suggesties??) online bestellen?
Alle sugesties zijn welkom ... Tot pics?????