[shopsurvey/pricewatch] waar is B&VL ?

Pagina: 1
Acties:

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-01 13:52

grep

meer begrep...

Topicstarter
Ben een tijdje bezig om onderdelen bij elkaar te zoeken voor een nieuwe pc, en kwam toen in de pricewatch ook vaak de firma B&VL tegen met lage prijzen.
Ook in de shop survey kwamen ze goed uit de bus met goede waarderingen.
Nu is opeens dat hele bedrijf verdwenen uit de pricewatch en shop survey. Kan dat zomaar of heeft iemand van tweakers dat gedaan?

Reden waarom ik dit vraag is dat ik nog een vooruitbetaalde bestelling heb uitstaan en hun website ook opeens uit de lucht is.
'k heb nog een mailtje gestuurd, maar begin me een beetje zorgen te maken :(

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

B&VL heeft de afgelopen 2 dagen alle crewleden (en ex-crewleden zoals ik) helemaal dood lopen spammen via mail en ICQ of ze ook alsjeblieft verwijderd mochten worden... Ze zouden gestopt zijn met de winkel.

Het is nu blijkbaar nagevraagd of dat ook echt zo is, en daarom is de boel uit de SS gehaald...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• grep

grep

meer begrep...

Topicstarter
Nou, daar ben ik mooi klaar mee :'(

Hoop dat ik die gasten nog te pakken krijg...
Bedankt voor de info.

Verwijderd

Dat is helemaal mooi, ik heb twee weken geleden er een digtale camera besteld. Ik had het geld overgemaakt en heb een bevestiging gekregen dat het geld overgemaakt was en dat ik hem binnen 7 dagen in huis had. Toen dat niet het geval was een mailtje gestuurd met als antwoord: er waren problemen met de leverancier. Ze zouden hem de volgende dag opsturen. Maar binnen 2 dagen nog niks. Nog weer een mailtje gestuurd, en zeiden ze dat het nog wel een week ging duren! En nu zeker horen dat ze hun bedrijf gestopt hebben? Dat is helemaal mooi! :(

Verwijderd

Ze hebben trouwens nog wel eens of andere oude website op:

www.benvl.nl/index.html

Ik heb maar weer eens een e-mail gestuurd, nu maar afwachten.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik zou als ik jou was maandag onmiddelijk de bank bellen je geld terug te laten storten.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Ja, maar ik heb het zo'n 2.5 week geleden overgemaakt. Zou de bank dat wel kunnen?

• spine
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

Op zaterdag 02 maart 2002 20:32 schreef Lucas8 het volgende:
Ja, maar ik heb het zo'n 2.5 week geleden overgemaakt. Zou de bank dat wel kunnen?
binnen 30 dagen...

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 20:32 schreef Lucas8 het volgende:
Hangt van je bank af, als het kan is het meestal 30 dagen.

Verwijderd

De rabobank....... Mja, ik zal maandagmorgen er direct eens langs gaan....

Verwijderd

Volgens mij kon je alleen geld laten terugstorten als dat via automatische incasso is gegaan. Geld dat je 'handmatig' hebt overgemaakt is niet door de bank terug te draaien (correct me if I'm wrong).

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zaterdag 02 maart 2002 22:20 schreef RobinVR het volgende:
Volgens mij kon je alleen geld laten terugstorten als dat via automatische incasso is gegaan. Geld dat je 'handmatig' hebt overgemaakt is niet door de bank terug te draaien (correct me if I'm wrong).
Volgens mij heb je gelijk. Bij een transactie geef je toestemming over te maken. Bij automatische incasso mag je geld terugvragen, maar als de tegenpartij met handtekening aankomt zetten hebben ze nog steeds recht op het geld. Het enige waarbij je geld kan terugvragen is bij creditcards geloof ik, omdat die zonder bevestiging gebruikt kunnen worden. Wederom geldt hetzelfde handtekeningverhaal hier

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

De bank kun je altijd voor je laten informeren.

BTW: http://www.benvl.nl/dealers.html

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Zeg Grep, heb jij al iets weergehoord van B&VL. Zo ja, wat dan? Leveren ze jou spullen nog of geld terug of krijg je helemaal nix?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Anders weet ik zijn UIN wel.

Verwijderd

Oh, als je die zou willen geven, graag. j_sn84@hotmail.com. Hierop kan hij me mailen als hij wil.

• grep

grep

meer begrep...

Topicstarter
na een wat "pittiger" mailtje mijnerzijds, kreeg ik nog het antwoord dat mijn spullen binnen zijn en dat deze vrijdag (afgelopen vrijdag dus) verzonden zouden worden...
Vervolgens dit weekend nog geprobeerd een bevestiging van ze te krijgen dat de spullen daadwerkelijk verzonden zijn, maar tot op heden nog geen antwoord.

Ik geef ze tot woensdag de tijd. Als dan nog niks binnen is, ga ik 'ns bij de consumentenbond informeren wat mijn mogelijkheden zijn.
Reken maar dat ik "all the way" ga hiermee. Laat me niet zomaar 500 euro door de neus boren...

Verwijderd

Ik kreeg eerst antwoord at er problemen waren met de leverancier (de besteliing zou binnen 7 dagen bij mij zijn, dus niet!). Met zou ze op de dag van het antwoord sturen, maar, na een paar dagen weer niks. Toen zeiden ze dat het nog wel een week kon duren. Weer een mailtje gestuurd of ze er vaart achter konden zetten, maar helaas, dat kon niet volgens hen. Zaterdag een dringend mailtje gestuurd of ze de boel wouden versturen, of dat ik anders mijn geld = 300 euro terug wou!. Tot op vandaag geen antwoord, terwijl ze normaal binnen de dag antwoorden.

Volgens mij houden ze zich van den dommen. Ik ben ook niet van plan het hierbij te laten zitten. Ze waren ingeschreven bij de K.v.K onder nummer:17135748. Wat een groot stelletje ezels daar. :(

Oh ja, ik ben trouwens geen lid van de consumentenbond. Heb er al wel gekeken, maar kan er weinig over vinden zonder in te loggen

• FireStarter
  • Laatst online: 16-12-2025
Hier nog een klant van B&VL Hardware, heb gekocht bij hem:
- Harddisk
- Geheugen
- Processor
- Moederbord
- Floppydrive
Wat gebeurde er nu: Ik bouwde het systeem in elkaar zoals het in de specs in me sig staat. Wat gebeurde er, de processor ging of was al kapot. Goed kon gebeuren, geluk is niet mijn sterkste kant. Ik kreeg een nieuwe, van hem, een werkende wel te verstaan, omdat hij uitvoerig was getest.
Ik bouw de nieuwe processor weer in.
Weer kapot, damn dacht ik. Is het dan het Moederbord wat kapot is, en de processor opblaast?
Goed, ik ging overleggen met hem. Het was geregeld, ik kreeg een nieuwe mobo en cpu.
Ik stuur het pakketje op, en wacht totdat het aankwam.
Het was binnen, beschadigt, door de PTT, hij schreef mij:
quote:

Hoi, Robbie ik heb je pakket opgehaald, door dat je het pakket slecht verpakt hebt
is de doos van het moederbord beschadigd, en het doosje van de processor is totaal plat gedrukt, ik stuur dit als nog terug naar de leverancier weigert hij omdat de dozen zwaar beschadigd zijn.

Ze zijn dus beschadigt.
Een week ging voorbij, in de hoop dat de leverancier de spullen inneemt.
Vandaag heeft mijn moeder opgebeld, en had met Edward zo heet die man van B&VL Hardware afgesproken dat ik het geld van mijn mobo en cpu terug zou krijgen.
[ps: mijn verhaal is al aan de gang vanaf [topic=387561/1/5021] januari.

w00t

• grep

grep

meer begrep...

Topicstarter
Lucas8, ik ben wel lid en zal je op de hoogte houden wat de eventuele ontwikkelingen met de consumentenbond zijn.

Dinsdag....nog 1 day and counting.....

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Van één onzer informanten kregen we de volgende kvk-gegevens doorgespeeld:
Deze gegevens zijn bijgewerkt tot 04-03-2002 17:52:50
Oprichting :25-07-2001
Duur :Onbepaald
----------------------------------------------------------------------------
Onderneming:
Handelsna(a)m(en) :B & VL Hardware
Adres :Borretpad 8, 5652GD Eindhoven
Telefoonnummer :040-2137626
Faxnummer :040-2137626
E-mailadres :info@benvl.nl
Datum vestiging :18-05-2001
De vennootschap drijft
de onderneming sinds :25-07-2001
Bedrijfsomschrijving :Distributeur/verkoop van computer hardware;
reseller van hardware voor computers
Werkzame personen :1
----------------------------------------------------------------------------
Venno(o)t(en):
Rechten t.o.v. derden :Er zijn geen bepalingen

Naam :Klapwijk, Randalph Vincent / 3
Geboortedatum en -plaats :21-09-1975, Richmond, Canada
Adres :Galateastraat 7, 5631EA Eindhoven
Toetreding tot vennootschap :25-07-2001
Bevoegdheid :Onbeperkt bevoegd

Naam :Brugman, Edward / 4
Geboortedatum en -plaats :07-08-1973, Deventer
Adres :Borretpad 8, 5652GD Eindhoven
Toetreding tot vennootschap :25-07-2001
Bevoegdheid :Onbeperkt bevoegd

21,98 05-03-2002 Blad 00002 volgt.
Dossiernummer: 17135748 Blad 00002

21,98 Woerden, 05-03-2002

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• grep

grep

meer begrep...

Topicstarter
Thanks,
dit kan nog wel eens heel nuttige informatie worden...

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb het tel. nr van edward opgevraagd maar deze heeft hij niet. Het tel. nr. van de zaak doet het ook niet meer. Volgens mij hebben we een zeer groot probleem..... Direct maar de consumentenbond inschakelen....

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Hmm, eindhoven ... kzal es langsgaan morgen >:)

Nu ook met Flickr account

• FireStarter
  • Laatst online: 16-12-2025
Op dinsdag 05 maart 2002 16:24 schreef Wacky het volgende:
Hmm, eindhoven ... kzal es langsgaan morgen >:)
Spot niet met dit soort zaken, dit is heel dom om zoiets te zeggen.

w00t

Verwijderd

Zeg, hoe heeft jouw moeder ze kunnen bereiken, ik kan dat niet?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

128827721

In het verleden schijnt hij altijd de zaakjes goed op orde te hebben gehad. Ik verwacht dat alles goed wordt afgehandeld.

• TheRealManitu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-03 18:14
Vreemd dat hun web-site is verdwenen maar als je ze een mailtje stuurt krijg je toch echt wel snel een antwoord terug. Ben ik niet altijd gewend. Verder heb ik goede ervaringen met ze. Zelfs nadat ik een ATi Radeon 8500DV had besteld die uiteindelijk niet (of nauwelijks) in Nederland geleverd werd storten ze het geld binnen drie dagen terug nadat ik dat vroeg. Hoewel ik nog wel zit te wachten op een Logitech Desktop Optical blijf ik er goede hoop op houden dat ze het goed afhandelen. Als een van jullie weer eens z'n gal wil spugen. Doe dat dan voortaan over je zelf.
Edward ga zo door (maar breng je web-site weer online)

Verwijderd

Ja, ik ben ook altijd netjes behandeld door ze, maar als de website ineens verdwijnt en er worden beloftes gedaan moet je die ook nakomen. Ik hoop en verwacht toch nog een goede afloop, aangezien er al veel mensen een goede bestelling hebben gedaan. Ik hoop dat je gelijk hebt.

• grep

grep

meer begrep...

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 20:55 schreef TheRealManitu het volgende:
...Als een van jullie weer eens z'n gal wil spugen. Doe dat dan voortaan over je zelf.
Edward ga zo door (maar breng je web-site weer online)
Hallo? heb jij dit draadje wel gelezen vriend?
Vind het niet normaal als je nog bestellingen hebt uitstaan om opeens je winkel op te doeken, je website plat te gooien, telefoon af te sluiten en slecht te reageren op emails.
Vind je het raar dat je klanten wat bezorgd raken?
Was netter geweest als Edward ons van te voren had ingelicht.
Pagina: 1