Toon posts:

Gamen @home traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel af en toen wel eens rtcw, en heb super vaak een ping van 999, maar internet gaat perfect, en downloaden ook.
kheb de firewall dan uit.
kan iemand me helpen ?? syst.: cel. 466
128 mb
tnt2

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 16:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Naar welke server?

Verwijderd

Topicstarter
alle servers heb ik dat

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 01:23
dat heb ik sinds kort ook met @home. Snap het ook niet.
Heb ook geen firewall of niets aan staan.

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Moet je je gateway eens proberen te pingen en kijken hoeveel packetloss je hebt.

Als je packetloss hebt is het niet goed en als je een ping hoger dan 40 ms krijgt is het ook niet goed.

Dan is het waarschijnlijk te druk bij jullie.
@Home dan he :+

Verwijderd

Een ping van 1 of 999 komt imo meer doordat er ergens een firewall tussen zit die bepaald verkeer blocked. Dat kan ook aan server-kant zijn.

Ik denk niet dat dit een algemeen @home probleem is, daar er zat users zijn (zoals ik) die prima kunnen gamen met @home. De in-game ping van RTCW ligt bij mij meestal tussen de 20 en de 50 (let wel: de in-game ping is dus echt iets anders dan de daadwerkelijke ping).

Misschien dat je dit niet wist; je kunt servers ook op ping sorteren.. als je er dan een uitkiest met lage ping gaat het eigenlijk altijd goed. Voor mij werken de servers van gaminostrike over het algemeen als een tiet, evenals die van barrysworld.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:43

Wildfire

Joy to the world!

Op dinsdag 26 februari 2002 21:13 schreef Coolerr het volgende:
Ik speel af en toen wel eens rtcw, en heb super vaak een ping van 999, maar internet gaat perfect, en downloaden ook.
kheb de firewall dan uit.
kan iemand me helpen ?? syst.: cel. 466
128 mb
tnt2
Getver... RTCW op een C466 met een TNT2???

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1