Toon posts:

yeah,, net m'n duron binnenkregen

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
en prima met l1 bruggetjes, tering wat zijn ze klein, gebruiken jullie een loop ofzo om ze precies in de kleuren?

anyways, morgen krijg ik mobo binne, abit kt7 raid.

en nog een vraagje: waar moet ik die coolpasta nou op smeren? op dat kleine rechthoekje in het midden van de duron, waar wat schijnende tekst opstaat???

thx
grtz

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 17:03

Mex

Die van mij is vandaag ook binnen gekomen met KT7 zonder raid. 600@850 zonder problemen :):)

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 13:38
Yep, en daar heb je geen loop voor nodig ;)

(Gebruik maar een klein beetje!!)

Verwijderd

Topicstarter
ja thx,

maar about die pasta? cooler? =P

btw, heb 2 dagen geleden besteld bij venemacomputers, ik vind het ech tsuper service hoor, ik zag btw ook ineens m'n msg daarover naarboven komen :P

kan alleen nog geen punte voor de winkel invullen omdat ik geen 2 weken lid ben ofzo :P

en m'n karma ofzoites vaags allemaal?!?!?!?!?!

naja

dat kleuren, een heel klein beetje? gewoon een klein streepje ertussen met een spits potlood?

grtz!!

• WoutF
  • Laatst online: 03-09 18:35

WoutF

Hoofdredacteur
ja, op die site van die japanse d00d, zie je een plaatje dat hij de hele brug inkleurt, maar sommige zeggen dat je alleen een streepie moet trekken? wat is het nou? btw me duron 700 van venema kan ook elk moment binnenkomen en ze hebben gegarandeerd dat de pinnen er nog op zitten :)

Verwijderd

Wat een toeval,
Ook mijn Duron 700 (met L1 pinnekes) is vandaag binnengekomen. Ik ben inderdaad ook benieuwd of het nu echt noodzakelijk is om er pasta tussen te smeren - en waar dan? Iemand? Bestaat er verschil tussen verschillende koelpasta's?

Miko.
(PS: m'n KT7-100 moet nog arriveren.. dus ik kan maar weinig testen zo. 'k heb zo'n beetje alles behalve de kast en de mamaplank.)

Verwijderd

Goede koelpasta kan zo'n 10*C graden uitmaken
heb ik eens gezien in een test van Artic Silver (wat ze bij de OC-shop verkopen).

Ik zou er altijd pasta op doen. Ik heb t ook op mn GeForce toegepast waarna ie hogere FSB's (AGP=2/3 FSB) oook beter verdraagt.

• WoutF
  • Laatst online: 03-09 18:35

WoutF

Hoofdredacteur
en waar mogen wij deze pasta deponeren als ik vragen mag?
Pagina: 1