Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarom 24 uur Hk ban.....

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik post hier omdat je met een 24 uurs ban niet naar de zogenaamde bemiddelaar kan mailen.

In dit topic in de Hk , zei ik volgens een modje iets wat niet door de beugel kan...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12474083#12474083

Deze reactie : Helemaal mee eens , stelletje nsb'ers daaro

Ik weet dat het niet voor 100% door de beugel kan , maar ik vind het gewoon super vreemd dat ik hiervoor gelijk een Ow krijg.

Ik bijv de P Fortuyn topics word hier constant over gepraat en geflamed zonder dat iemand een waarschuwing of zelfs een Ow krijgt..

(Er zijn nog wel veel ergere reacties geplaatst waar moderators gewoon om konden lachen...)

De grens van elke moderator ligt om dit gebied veels te ver van elkaar.

Ik verkondig gewoon mijn eigen mening (wat volgens meedere een goede is) wat misschien een beetje hard klinkt maar wat wel klopt.

Ik vind het gewoon ronduit belachelijk en veels te streng....en ik wil dat het weer ongedaan word gemaakt.

Tevens geef ik hier ook mijn eigen mening omdat die modjes stoer denken te zijn met hun zogenaamde ftp... [topic=423484/1/200]

en dan word mijn post verwijderd :? :? :? ...

Why??

Verwijderd

Modjes zijn gewoon }:O }:O }:O zo wek je alleen maar meer frustratie op :r

Verwijderd

Hey shaggy zeg gewoon It wasnt me :P
serieus:
Uhm mischien was DE mod op dat moment wel NIEt in een goeie bui of is dit vaker gebeurd :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 21:14 schreef Blue_Tweaker het volgende:
Hey shaggy zeg gewoon It wasnt me :P
serieus:
Uhm mischien was DE mod op dat moment wel NIEt in een goeie bui of is dit vaker gebeurd :)
Naar mijn idee is het niet vaker gebeurd en krijgen die modjes gewoon eeen of andere beloning als ze iemand een ow aan de reet smeren...

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 21:09 schreef Shaggy het volgende:
Ik verkondig gewoon mijn eigen mening (wat volgens meedere een goede is) wat misschien een beetje hard klinkt maar wat wel klopt.
Ga geschiedenis leren, ik kan het ook niet helpen dat je niet weet waar je over praat.

Mijn dag heb je weer verziekt iig :(

Verwijderd

misschien was het de verkeerde reactie op t verkeerde tijdstip in het verkeerde topic :?

ikke niet weet, ikke niet in HK kunne.....

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 21:15 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Ga geschiedenis leren, ik kan het ook niet helpen dat je niet weet waar je over praat.

wat ben jij triest als je je dag al laat verzieken door g0t dan ben je best wel zielig weet je dat ??? *D

Verwijderd

[..]

Hey shaggy:
Never mind him he's just a mod wannabe :P ;) j/k

Verwijderd

Iemand die denkt de stoere jongen te moeten uithangen en daarbij een grove fout maakt zal ook zo stoer moeten zijn om die ban te accepteren.

Daarbij wijzend "Juf hij deed het ook" verlaag je jezelf alleenmaar mee.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Hoe kan je nu iemand die een beetje helpt om het forum in goede banen te leiden vergelijken met dat soort mensen :?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op dinsdag 26 februari 2002 21:15 schreef MaXxX het volgende:
wat ben jij triest als je je dag al laat verzieken door g0t dan ben je best wel zielig weet je dat ??? *D
en jij bent nog veel triester als je het grappig vindt....... Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/26286/GOTno.gif

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter

[..]

als ik die verlullers in Sa het beste te vergelijken vind met ***'ers dan is dat mijn eigen mening en inprincipe komt het op hetzelfde neer.

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 21:16 schreef Duracell het volgende:
Hoe kan je nu iemand die een beetje helpt om het forum in goede banen te leiden vergelijken met dat soort mensen :?
omdat het vaak gefrustreerde }:O }:O }:O zijn *D

Verwijderd

ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, kunnen ze ook niet zeggen dat ik wat gezegd heb :)

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 21:17 schreef Devils Child het volgende:
ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, kunnen ze ook niet zeggen dat ik wat gezegd heb :)
omdat je nikz zegt :+

Verwijderd

Welke mod was het dan, Ik heb pas over 4 dagen HK access :(

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 21:13 schreef MaXxX het volgende:
Modjes zijn gewoon }:O }:O }:O zo wek je alleen maar meer frustratie op :r
Op dinsdag 26 februari 2002 21:15 schreef MaXxX het volgende:
Jij hebt bij deze een officiële waarschuwing voor dit onzinnige geflame :(

}:O van mij he?

Maar gelukkig weet ik dat je je dag er niet door zal laten verzieken *D

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 21:19 schreef Tuxus het volgende:
'Jottie die de ban knop hanteerde' :'(

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 21:09 schreef Shaggy het volgende:
Ik post hier omdat je met een 24 uurs ban niet naar de zogenaamde bemiddelaar kan mailen.

In dit topic in de Hk , zei ik volgens een modje iets wat niet door de beugel kan...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12474083#12474083

Deze reactie : Helemaal mee eens , stelletje nsb'ers daaro

Ik weet dat het niet voor 100% door de beugel kan , maar ik vind het gewoon super vreemd dat ik hiervoor gelijk een Ow krijg.
Je maakt mensen uit voor NSB-ers, ik ga je niet uitleggen wat die mensen allemaal gedaan hebben, dat zoek je zelf maar op. Maar mensen voor landverraders, die vele mensenlevens op hun geweten hebben, uitmaken, kan gewoon niet.
Ik bijv de P Fortuyn topics word hier constant over gepraat en geflamed zonder dat iemand een waarschuwing of zelfs een Ow krijgt..

(Er zijn nog wel veel ergere reacties geplaatst waar moderators gewoon om konden lachen...)

De grens van elke moderator ligt om dit gebied veels te ver van elkaar.
Nou ja, wijs maar aan zou ik zeggen. Dit soort vergelijkingen worden gewoon niet getolereerd.
Jongen toch, wat ben je ontiegelijk kortzichtig. Nee, zelfs dom. Ja, dat zeg ik ja, kijk maar eens hierboven. Hoe durf je het in je harses te halen om mensen uit te schelden voor NSB-ers.
Ik vind het gewoon ronduit belachelijk en veels te streng....en ik wil dat het weer ongedaan word gemaakt.
Heel leuk.
Sorry hoor, maar hier kan ik nogal nijdig om worden, jij begaat een grove fout en je wenst die niet eens in te zien en begint zelfs dingen te eisen, kom op zeg.

Verwijderd

ooooooh, ik nog maar 51 dagen :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lees dit topic maar eens:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/422598/5?limit=100/
Daar gaat het o.a. over het feit dat sommige mensen de SU-posters NSB'ers noemen, en dat dat niet getolereerd wordt/moet worden.

oftewel: komt door omstandigheden, had je even dat topic moeten lezen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Voor zo'n dom vergelijk had je van mij een perm-ban mogen krijgen.
Je weet niet voor de helft waar je het over hebt

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

hoevaak heb je dat vandaag al gezegd zowieso 2 x dat is zo gezien heb en ik lekker over 2 dagies

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 21:19 schreef Negotiator het volgende:

[..]

[..]

Jij hebt bij deze een officiële waarschuwing voor dit onzinnige geflame :(

}:O van mij he?

Maar gelukkig weet ik dat je je dag er niet door zal laten verzieken *D
Wie zegt dat het onzinnig is :? en me dag verzieken lukt je niet :) en als je dat lukt hoef ik nog maar 2:40 uur te w8ten tot het morgen is en dus een nieuwe dag *D maar is een ow niet een beetje te ik doe nikz ben zoals altijd heef liev O+

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Op dinsdag 26 februari 2002 21:22 schreef MaXxX het volgende:

[..]

Wie zegt dat het onzinnig is :? en me dag verzieken lukt je niet :) en als je dat lukt hoef ik nog maar 2:40 uur te w8ten tot het morgen is en dus een nieuwe dag *D maar is een ow niet een beetje te ik doe nikz ben zoals altijd heef liev O+
slijmbal :D ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt een 24H ban omdat je SU vergeleek met NSB-forum. Dat willen we niet, en in de HK levert je dat een 24H ban op.

En daar kan niet in beroep over gegaan worden. We willen niet dat je dit beleid vergelijkt met een beleid wat mensen vermoordt en als je dat wel doet, dan maken wij jou duidelijk dat we dat niet willen middels een officiele waarschuwing en een 24h HK ban

We gaan niet in LA elke modactie uitleggen of verklaren.

En al helemaal niet als het gewoon duidelijk is en je er een mail over hebt gehad.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 21:22 schreef MaXxX het volgende:
maar is een ow niet een beetje te ik doe nikz ben zoals altijd heef liev O+
Maar nu even niet, dus nu krijg je een OW :*
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.