uhm....wat wil je kopen?..snap je vraag niet helemaal?..vraag je nu of hoontech goeie zut levert?..
in dat geval.. ja:)
ga zelf waarschijnlijk de hoontech dsp2000 aanschaffen.. 444 euro bij musicstore
in dat geval.. ja:)
ga zelf waarschijnlijk de hoontech dsp2000 aanschaffen.. 444 euro bij musicstore
Ik bedoel of er veel mensen zijn die daar willen kopen?
In dat geval kan er eventueel een inkoopactie gestart worden.
In dat geval kan er eventueel een inkoopactie gestart worden.
uhm... kun je daar direct kopen dan?..lijkt me niet?..is toch gewoon de site van de fabrikant?
Een inkoopactie is nergens voor nodig 
Hoontech is inderdaad de fabrikant zelf, maar ze hebben op hun site ook al hun Nederlandse dealers staan. Die kun je zelf benaderen - deze dealers kunnen je alle Hoontech produkten leveren.
Hoontech is inderdaad de fabrikant zelf, maar ze hebben op hun site ook al hun Nederlandse dealers staan. Die kun je zelf benaderen - deze dealers kunnen je alle Hoontech produkten leveren.
Geef mij maar een Warsteiner.
maar dat zou ik niet doen..
de dsp2000 bijvoorbeeld is bij de musicstore maar 444 euro.. terwijl ik ze bij die dealers voor minstens 100 euro meer zie liggen..
de dsp2000 bijvoorbeeld is bij de musicstore maar 444 euro.. terwijl ik ze bij die dealers voor minstens 100 euro meer zie liggen..
Ik heb een Sb LiVE heb ik hier wat aan ? wat kanik er allemaal mee ?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Zou je niet zelf ff op de site lezen wat je d'r allemaal mee kunt? Ziet er uit als 3 x SPDIF en wat analoge i/o's
denk dat ik de enige ben die een DSP2000 wil halen (http://www.staudio.nl)
1. MIDI ingang. Verbind deze ingang aan de MIDI-OUT van het master keyboard. (Kabel CA6 of CA6-1 niet meegeleverd)Op woensdag 27 februari 2002 11:51 schreef Mary Wana het volgende:
Ik heb een Sb LiVE heb ik hier wat aan ? wat kanik er allemaal mee ?
[afbeelding]
NB: MIDI In werkt niet op de SB Live! Value.
2. MIDI Uitgang: Connector voor de MIDI uitgang. Verbind deze ingang aan een MIDI-IN van een externe unit. (Kabel CA6 of CA6-1 niet meegeleverd)
NB: MIDI Uit werkt niet op de SB Live! Value.
3. S/PDIF ingang: Digitale ingang voor digitale apparatuur
4. Voedingsaansluiting, Voor een S/PDIF Digital versterker. Verbind de interne voedingskabel aan 4-1
5. Coaxiaal uit 1: Uitgang voor het S/PDIF signaal. (Front uitgang van de SB kaart)
6. Optisch uit: Uitgang voor optische apparatuur.
7. Coaxiaal uit 2: Uitgang voor het S/PDIF signaal. (Rear uitgang van de SB kaart)
8. 12 (2x 6) pins connector voor de SB Live! Value.
9. 38 (2x 5+14) pins connector voor de SB Live! en SB Audigy
De SB DBII word geleverd met een 12-aderige bandkabel voor aansluiting op de SoundBlaster Live!, iedereen die een type heeft met de 10+28 polige connector heeft nog een extra bandkabel, de CA24 nodig, een normale 40-aderige IDE kabel kan ook
Verwijderd
Nee hoor, ik heb er ook oren naarOp woensdag 27 februari 2002 16:37 schreef jadjong het volgende:
denk dat ik de enige ben die een DSP2000 wil halen (http://www.staudio.nl)
En nikao ook !
444 euro is trouwens niet duur ! Weet iemand de website van musicstore ?
Verwijderd
Dit soort spul wil ik absoluut in eigen hand houden. 1000 piek overmaken naar een twiekert die ik niet ken? uh-uh.. fout. Ik ga binnenkort ws. ook zo'n DSP2000 bestellen.. in Duitsland. Of een Midiman Delta1010
http://www.netzmarkt.de/thomann of http://www.musicstorekoeln.de/
Verwijderd
418 euro bij ThomannOp woensdag 27 februari 2002 17:56 schreef Prankster het volgende:
Dit soort spul wil ik absoluut in eigen hand houden. 1000 piek overmaken naar een twiekert die ik niet ken? uh-uh.. fout. Ik ga binnenkort ws. ook zo'n DSP2000 bestellen.. in Duitsland. Of een Midiman Delta1010
Je vraagt je af hoe ze het kunnen doen voor dat geld.
iemand ervaring met die thoman?..ik weet dat musicstore zeer betrouwbaar is en snel levert.. maar als ie bij thoman nog een stukkie goedkoper is....
hij is echt te gek
Verwijderd
thomann is wel ok hoor ik van meerdere mensen.. de site ziet iig beter uit 
en toch is die € wel lekker met het bestellen van zulke dingen..
en toch is die € wel lekker met het bestellen van zulke dingen..
tis ook niet voor nix dat het hier en daar wat goedkoper is geworden...ik wacht eigenlijk nog op nederlandse winkels als feedback enzo tot die hun prijzen gaan aanpassen..
thoman heeft ook leuke tannoy reveals staan (passief) 245 euro per paar..
hmmz..misschien moet ik maar es mijn spaarrekening plunderen
thoman heeft ook leuke tannoy reveals staan (passief) 245 euro per paar..
hmmz..misschien moet ik maar es mijn spaarrekening plunderen
Verwijderd
Ik heb die passieve Reveals vorig jaar voor 750 piek gekocht.. was toen ook al niet duur. Bij www.eiland.nl
Maar ik denk dat die andere kaart 2e hands is.. misschien teruggekomen van een klant. En ik zie nu pas wie je bent op het synthforum..
Maar ik denk dat die andere kaart 2e hands is.. misschien teruggekomen van een klant. En ik zie nu pas wie je bent op het synthforum..
ben je tevreden over die Reveals?..Op donderdag 28 februari 2002 09:50 schreef Prankster het volgende:
Ik heb die passieve Reveals vorig jaar voor 750 piek gekocht.. was toen ook al niet duur. Bij www.eiland.nl
Maar ik denk dat die andere kaart 2e hands is.. misschien teruggekomen van een klant.
als die kaart 2ehands is vind ik het prijsverschil weer zo weinig.. kan het geen demo model zijn ofzo?
edit:
die reveals zijn bij eiland nog 340 euro..das gewoon 105 euro verschil!
Verwijderd
ik ben absoluut tevreden met die Reveal's. Je moet alleen wel opletten dat je er een goede versterker aanhangt die zo min mogelijk kleurt. Je zou ook voor active kunnen kijken, dan hoef je geen versterker te kopen. Dan weet je zeker dat je het geluid zo realistisch mogelijk de monitoren uit krijgt. Maarja, dan ben je weer veel $$ kwijt. Maar ik wil niks anders meer dan prof. monitoren. Je hoort echt alles..Op donderdag 28 februari 2002 09:58 schreef nikao het volgende:
[..]
ben je tevreden over die Reveals?..
als die kaart 2ehands is vind ik het prijsverschil weer zo weinig.. kan het geen demo model zijn ofzo?
edit:
Wat die kaart betreft, stuur je ze ff in je beste duits een mailtje ofzo.
mjah..het probleem is dat ik niet echt geld heb ..en ik heb een marantz staan die wel ok is (versterker) heb alleen geen fatsoenlijke boxen..laat staan om op af te mixen.. ..beetje kleuring neem ik in het begin maar voor lief:)..
Verwijderd
Ik heb ook een Marantz, wel een nieuwe, maar je hoort me echt niet klagen.Op donderdag 28 februari 2002 12:03 schreef nikao het volgende:
mjah..het probleem is dat ik niet echt geld heb ..en ik heb een marantz staan die wel ok is (versterker) heb alleen geen fatsoenlijke boxen..laat staan om op af te mixen.. ..beetje kleuring neem ik in het begin maar voor lief:)..
hehe.die van mij is echt al heel oud geloof ik.. een Model 1030. maar een keer voor een fles cola van een huisgenoot overgekocht..die had er niet zon verstand van
... tis wel fijn versterkertje.. nu nog fijne boxen
is die hoontech dsp2000 trouwens ook gewoon onder windows te gebruiken?.. als main soundcart zeg maar?.. ik hoorde namelijk dat de audiotrak inca dat niet kan?
Verwijderd
Bij de multiclient drivers van de hoontech zitten ook Direct Sound (MME) drivers. Dus je kan 'm wel als normale soundkaart gebruiken.Op donderdag 28 februari 2002 23:49 schreef nikao het volgende:
is die hoontech dsp2000 trouwens ook gewoon onder windows te gebruiken?.. als main soundcart zeg maar?.. ik hoorde namelijk dat de audiotrak inca dat niet kan?
je kunt er overigens ook een normale (bv sblive) soundkaart naast draaien.
mjah...ik heb er nu een oude brakke (en enorme)soundblaster awe 32 in hangen..
is trouwens per uitgang een bron toe te wijzen?.. ik bedoel dus onder bijvoorbeeld cubase dat ik 8 kanalen ook appart aan de 8 outs kan toewijzen?.. of is het als je bas in input 1 stopt dat ook op out 1 zit?.. en ik lees net dat er ook gebalanceerde uitgangen opzitten voor naar je versterker .. maar wie gebruikt dat nou?..tis toch juist de clue van zon kaart dat je 8 uitgangen hebt?
Pagina: 1