proxy en chatpaina's wil niet

Pagina: 1
Acties:

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46
ik heb adsl en dat deel ik met een server een winnt4.0 server en met daar op sambar server voor proxy en webserver en nu kan ik niet meer inloggen op chatpiont en andere chatpagina's (niet voor mij zelf hoor maar voor mijn zusjes die zeuren me de oren van de kop en zo ) waar kan dat aanliggen weet iemand dat. :?
en met andere proxy servers heb ik dat ook.
alvast bedankt.

Verwijderd

Sommige sites kunnen niet lekker over weg met een proxy, ik ken helaas het gezeur van zusjes als ze een site niet kunnen bereiken :(

Waarschijnlijk als je overstapt op NAT gaat het perfect, proxy heeft voordelen maar zeker ook nadelen zoals nu blijkt.

Maar misschien is hier iemand die weet hoe je die sites aan de praat krijgt met een proxy, het is mij in iedergeval niet gelukt ;(

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Sommige van die pagina gebruiken java of javascript om vanuit de client zelf een connectie maken naar de server. Een soort klein clientje die je dan runt. Helaas heeft die code dan geen weet van een proxy en probeert die dus vanuit je intern netwerk die server te bereiken, wat natuurlijk niet lukt.

Zoals garfield zegt heb je dat probleem met NAT niet.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46
oke bedankt.
dus ik moed gewoon op mijn server win 2k server zetten en daar de nat van gebruiken.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Op woensdag 27 februari 2002 11:54 schreef gerhald het volgende:
oke bedankt.
dus ik moed gewoon op mijn server win 2k server zetten en daar de nat van gebruiken.
Je kan ook gewoon een 3th party prog gebruiken zoals winroute of sygate.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs