Toon posts:

nfs 5 : patch

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goeden dag
wie weet waar ik de nieuwste patch van nfs 5 kan downen ?
heb google gebruikt
maar is niks uit gekomen waar ik hem kon vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit als het goed is een autopatcher in. Daarvoor moet je geloof ik wel het internet opgaan. (Aanmelden bij EA racing). Voor andere patches heb ik ook al half het internet afgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 20:27 schreef BBK het volgende:
Er zit als het goed is een autopatcher in. Daarvoor moet je geloof ik wel het internet opgaan. (Aanmelden bij EA racing). Voor andere patches heb ik ook al half het internet afgezocht.
die patcher werkt niet bij mij
zit via lan enzo
aanmelden bij ea racing ??????
leg ff uit + url graag
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patches zijn alleen op te halen met de auto-updater zover ik weet. Ik denk dat als je op een lan zit achter een firewall, dat je moet proberen om uit te zoeken welke poorten de auto-updater gebruikt om naar buiten te gaan.

Als je die poorten dan toestemming geeft in je firewall zal het moeten lukken.

Heb je de oplossing gevonden, laat hem dan ook graag even hier achter voor anderen met het zelfde probleem.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 09:21 schreef FastDevil het volgende:
Patches zijn alleen op te halen met de auto-updater zover ik weet. Ik denk dat als je op een lan zit achter een firewall, dat je moet proberen om uit te zoeken welke poorten de auto-updater gebruikt om naar buiten te gaan.

Als je die poorten dan toestemming geeft in je firewall zal het moeten lukken.

Heb je de oplossing gevonden, laat hem dan ook graag even hier achter voor anderen met het zelfde probleem.

Succes.
staat er niet ergens in een bron van een bestandje de website waar hij de update vandaan haald?
bij mij werkt de auto-update niet, dan vraagt hij of ie moet zoeken, zeg ik ja, dan gaat hij naar de desktop, en verder niks. ik heb by the wat gewoon de originele uit de winkel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 12:50

FastBunny

Give it the Works !

Op dinsdag 26 februari 2002 20:29 schreef roy-2001 het volgende:

[..]

die patcher werkt niet bij mij
zit via lan enzo
aanmelden bij ea racing ??????
leg ff uit + url graag
thnx
Ik zit ook achter een lan en bij mij werkt het prima. Let op de patch werkt alleen met een 100% orginele cd. Een kopie gaat altijd fout.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 20:13 schreef roy-2001 het volgende:
goeden dag
wie weet waar ik de nieuwste patch van nfs 5 kan downen ?
heb google gebruikt
maar is niks uit gekomen waar ik hem kon vinden
ey, roy, heb je msn, kom es online voor de clan, Chaos en ik hebben al een stuk of 90 potjes samen gespeeld, jullie zijn er nooit, forum is dood, niks gebeurt er msn is
randhir_bissessur@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 10:16 schreef R.T.B het volgende:

[..]

ey, roy, heb je msn, kom es online voor de clan, Chaos en ik hebben al een stuk of 90 potjes samen gespeeld, jullie zijn er nooit, forum is dood, niks gebeurt er msn is
randhir_bissessur@hotmail.com
bedankt mensen ,
en rtb ik doe niet meer mee
heb ik al kijk lang gelden gezegt
ben aan het cs-en en ra2-en
Pagina: 1