You've got to be kidding...
<marquee>:o:o:o:o:o</marquee>
<marquee>:o:o:o:o:o</marquee>
Hmm, ik denk dat je beter een koellichaam kan nemen met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer koelribben zodat de oppervlakte toeneemt..
just my 2 cents
just my 2 cents
Shit he dat ga ik ook doen!!!!
.. en ja ik ben serieus.. geef wel ff de resultaten door aub
Euh, waar laat jij je geheugen?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het ding lijkt niet veel groter dan mijn fep32 dus dat moet eik niet zo'n heel groot probleem zijn....
Yoo Mex, hier een plaatje van mijn koeler like you asked ...
Eeeuuuhhmmm, wacht effe...
Domme opmerking mischien maarrrr...
Zouden die koelribben niet zwart moeten zijn...
Domme opmerking mischien maarrrr...
Zouden die koelribben niet zwart moeten zijn...
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
't Schijnt dat wit het meeste warmte afgeeft en zwart het meeste opneemt.
Maarreh...
't is al een tijdje terug
Maarreh...
't is al een tijdje terug
loading...
Hmm, dan loop ik inderdaad achter.. Ik dacht zelf ook altijd dat zwart warmte vast hield en wit het juist afgeeft maar een collega van mij beweerde met stelligheid dat wit warmte moeilijk opneemt maar makkelijk afgeeft en zwart warmte makkelijk warmte opneemt maar moeilijk afgeeft !?!??
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Wat heeft de kleur er nu weer mee te maken ?? Ik dacht dat alleen van toepassing was als er licht op valt en dat omgezet wordt in warmte (dus wit minder en zwart meer). Misschien zit ik er naast ... ik weet wel dat een zwart verfje erop de warmte opnamen/afgifte niet ten goede zal komen, blank aluminium is beter lijkt me ...
psychotic:
zwart houdt de warmte vast en wit "weerkaatst" het als het ware.
Ik denk trouwens niet dat de kleur wat met de efficienty te maken heeft van de koeler
zwart houdt de warmte vast en wit "weerkaatst" het als het ware.
Ik denk trouwens niet dat de kleur wat met de efficienty te maken heeft van de koeler
Pagina: 1