Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lekker behulpzaam weer

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hiero: [topic=423469/1/40]
schrijf ik dus al in mijn post dat de enter iets te vroeg in ging bij het tiepen van de topictitiel, maar i.p.v. even de titel aan te passen kijlt meneer hem gelijk dicht, inclusief zeikopmerking. Als ik stap 3 niet gelezen had had ik ook niet de moeite genomen om er [Win2k] voor te zetten hoor...

Dat wilde ik ff kwijt dus.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gewoon nog een keer posten.

Virussen? Scan ze hier!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik ben er gewoon streng op. En die reactie van jou (de edit) had ik niet gelezen, want toen was ik aan het posten. Gewoon nieuw draadje openen, is toch niet zo'n ramp. En niks zeikerig, was gewoon een verkeerd topictitel.

Jij was er achteraf snel bij, maar soms duurt het uren voordat een user weer online komt. Tegen die tijd staat het topic vaak al weer vol met reactie's zoals "mooi topictitel :{ " o.i.d.

Daarom dus...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 20:04 schreef Merely het volgende:
Ik ben er gewoon streng op. En die reactie van jou (de edit) had ik niet gelezen, want toen was ik aan het posten. Gewoon nieuw draadje openen, is toch niet zo'n ramp. En niks zeikerig, was gewoon een verkeerd topictitel.

Jij was er achteraf snel bij, maar soms duurt het uren voordat een user weer online komt. Tegen die tijd staat het topic vaak al weer vol met reactie's zoals "mooi topictitel :{ " o.i.d.

Daarom dus...
OK, dan ben ik nu niet meer boos :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Dan is dit dus afgehandeld :P

Dit topic is gesloten.