Hebben jullie dit spel al gespeeld? Het is van de makers van GTA3 dus van Rockstar Games, het gaat in het kort over een stad die in opstand is gekomen en jij moet met je bende iedereen doodmaken...kunnen ongeveer 150,200 man in 1 keer op het scherm vette actie dus, het lijkt heel erg op gta3. laat je horen!
issie online dan? dan moeten we wel eerst w8en op de harde schijf 
maar ja, dan heppie ook wat
TMAXTINT
Verwijderd
Heb bij dat games programma van yorin eenstukje gezien.
Zag er niet echt boeiend uit, lijkt me heel erg snel te gaan vervelen.
Zag er niet echt boeiend uit, lijkt me heel erg snel te gaan vervelen.
Verwijderd
online?Op dinsdag 26 februari 2002 20:15 schreef Marruk het volgende:
issie online dan? dan moeten we wel eerst w8en op de harde schijf
harde schijf?
maaruh ik vond het spel er wel geinig uitzien, hopelijk komt er ook een pc versie?
Verwijderd
Ik vind hem echt zo vet!
Veel mensen vinden het een kut spel maar hij roelt gewoon keihard. Ga het alleen niet vergelijken met GTA3 want dan valt hij wel tegen.
PS: Vergeet de fix niet
Veel mensen vinden het een kut spel maar hij roelt gewoon keihard. Ga het alleen niet vergelijken met GTA3 want dan valt hij wel tegen.
PS: Vergeet de fix niet
Verwijderd
Great!! PS2 kick ASS!!
deze game gaat rulen!
Look @ you there you go to all the x-box suxers en kidcubers!!
deze game gaat rulen!
Ik vond hem errug tegenvallen, simpel spelletje waarin veel herhaling zit, het relschoppen is leuk voor ff, maar het spel haalt het kwa leeftijd nooooit bij bv. GTA3/GT3/etc. het verveeld gewoon te snel.
Verwijderd
Ik heb hem niet gekocht dankzij de reaties op ebworld.com, het is wel geinig voor ff maar het is niets meer dan rondhollen en enorm veel geweld gebruiken, de missies zijn represief, en die rellers lopen alleen wat rond ipv. echt rellen, ik bewaar mijn geld voor Metal Gear Solid II.
Je sig doet 'm echtOp dinsdag 26 februari 2002 21:19 schreef mazerati het volgende:
Great!! PS2 kick ASS!!
deze game gaat rulen!
Pagina: 1