Toon posts:

Probleem met MSI K7t 266Pro2 en GeForce4 mx440

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een Leadtek Geforce4 mx440 op een MSI K7T-266Pro2 plaats, en de pci sloten vrij laat draait t allemaal goed, zodra ik er een pci kaartje inzet, bv een geluidskaart of netwerkkaart, geeft het mobo alleen nog maar piepjes.. ik heb al bios updates geprobeerd, maar dat helpt nix.. weet iemand hoe dit kan??

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft te maken met je mobo, volgens mij is MSI bezig met een bios update dat alles oplost.

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Heeft dit ook niet te maken met je voeding?? Is ie goed genoeg (300W of zow)? Zit alles goed aangesloten; niet teveel belasting op een stekker (>blaat<)....?
Good luck, J__O

Verwijderd

Ik gebruik ook een geforce 2 gts/pro op het bovengenoemde moederbord en me systeem zit bomvol met hardware. Heb totaal geen problemen, misschien je eens je voeding bekijken of deze wel echt 300watt leverd.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik een P4 voeding gebruik, deze leverd extra stroom aan de videokaart.

• _Gump_
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 20:18 schreef jeroen__online het volgende:
Heeft dit ook niet te maken met je voeding?? Is ie goed genoeg (300W of zow)? Zit alles goed aangesloten; niet teveel belasting op een stekker (>blaat<)....?
Good luck, J__O
Nee, is een probleem bij MSI kijk maar eens op het forum van MSI zijn veel meer mensen die dat probleem hebben.

• Jagermyster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 07:57
Ik ben zelf werkzaam in in een computerzaak, en ook bij ons leverde de combinatie MSI - LeadTek GeForce4 het zelfde probleem op.

Ook onze collega's van een ander filliaal ondervonden dit probleem en hebben toen contact opgenomen met MSI Nederland, waar het probleem ook bij hun bekend was. Echter zat men daar nog te wachten op een oplossing uit Taiwan. De TD liet echter voorzichtig weten dat het een lay-out probleem van het mainboard is, en dat in sommige gevallen er geen oplossing is. Ook wist men niet te vertellen welke factoren het probleem veroorzaken, en in welke gevallen het wel goed ging.

Waarschijnlijk is het probleem dus niet met een simpele bios update te verhelpen!

Wij zijn dus overgestapt op de Epox 8KHA+ of de Asus A7V266EX welke geen probleem opleveren.

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Bij mij doet hij dat ook af en toe, ben toen effe aan het bellen geweest, en ze zeiden dus hetzelfde als die jagermeister hierboven... bij mij doet ie het 1 op de 4 keer wel en anders is het: piep piep piep :(
Pagina: 1