Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB
De kick van Electric!
HAMER 
Nee ff serieus, probeer eens andere cd's met een wat gladdere oppervlakte. Of labels kopen die beter plakken
Geniaal antwoord weer! Hoe kom ik erop
Nee ff serieus, probeer eens andere cd's met een wat gladdere oppervlakte. Of labels kopen die beter plakken
Geniaal antwoord weer! Hoe kom ik erop
Heeee als ik hem niet blijft die mooi zitten, maar dan maakt die zo een lawaai in mijn CD speler 
De Cd's die ik gebruik ijn zonder opdruk, deze reinig ik ook nog eens voordat ik de label erop doe. Zou inderdaad aan de labels kunnen liggen ik zal ff een ander merk proberen.
De Cd's die ik gebruik ijn zonder opdruk, deze reinig ik ook nog eens voordat ik de label erop doe. Zou inderdaad aan de labels kunnen liggen ik zal ff een ander merk proberen.
Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB
Andere labels gekocht, en getest. Tot dusverre blijven deze wel zitten. Vermoed dat het aan stickers ligt dus.
En voor zo'n probleem moet jij een topic openenen. Kon je hier niet zelf op komen om andere labels te kopen?
Dat is inderdaad een hele goede reden om het niet te doenOp woensdag 06 maart 2002 15:28 schreef Go0s het volgende:
Gewoon geen labels opplakken... heb ik ook niet.
BTW, ik doe het ook niet. Als je ze ook maar iets verkeerd plakt, gaat je cd-rom speler helemaal beserk.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Je moet de stickers er gewoon zo glad op strijken dat er ook geen lucht onder de sticker bij komt. En als ie dan netjes strak zit gaat ie er ook niet zo snel af
Verwijderd
cd's beprinten (ander prijskaartje maar dan kunnen ze wel in de auto-wisselaar zonder dat de labels eraf vallen van de hitte, meestal is warmte een grote boosdoener.
CD voorzichtig schoonmaken met wasbenzine.
stikkers plakken is wel erg goed tegen beschadigingen dus vooral wel blijven doe en niet achterwege laten zoals eerder werdt opgemerkt.
stikkers plakken is wel erg goed tegen beschadigingen dus vooral wel blijven doe en niet achterwege laten zoals eerder werdt opgemerkt.
Heb al zoveel van die labels zitten plakken en dat nou nog nooit gehad... Alleen de eerste versie press-it stickers liet los op Maxell cd's. Verder nooit meer problemen gehadOp woensdag 06 maart 2002 15:32 schreef Disciplus-Simplex het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele goede reden om het niet te doen.
BTW, ik doe het ook niet. Als je ze ook maar iets verkeerd plakt, gaat je cd-rom speler helemaal beserk.
Verwijderd
Is dat wel zo'n goed idee?Op woensdag 06 maart 2002 16:04 schreef boner het volgende:
CD voorzichtig schoonmaken met wasbenzine.
Voor het beschrijven van CD's worden stiften met inkt zonder oplosmiddel gebruikt.
Wasbenzine is wel een oplosmiddel.
Verwijderd
Ik hoorde toevallig vandaag dat er cd's ge-explodeerd waren in de Cd-rom-stations. Hierop zaten stickers. Alleen met data-cd's, niet met audio. Een data-cd maakt in een 52x cd-rom ong. 15000 toeren. Audio-cd's gaan altijd maar 1 speed.
Ik zou dus geen stickers plakken...!
heeft niks met stickers te maken, als jij een slecht uitgeballanceerd cd'tje treft gebeurd hetzelfde.Op woensdag 06 maart 2002 16:23 schreef Ackaturbo_Karting het volgende:
Ik hoorde toevallig vandaag dat er cd's ge-explodeerd waren in de Cd-rom-stations. Hierop zaten stickers. Alleen met data-cd's, niet met audio. Een data-cd maakt in een 52x cd-rom ong. 15000 toeren. Audio-cd's gaan altijd maar 1 speed.
Wel heb je meer kans dat hij het begeeft door de g-krachten
Kwenie hoor, maar ik doe het altijd met "good-old" Pritt... die hebben nog nooit losgelaten!
Verwijderd
Hoezo niets met stickers te maken. Plak je stickers maar 's een beetje scheef...Op woensdag 06 maart 2002 16:24 schreef epsilon het volgende:
[..]
heeft niks met stickers te maken, als jij een slecht uitgeballanceerd cd'tje treft gebeurd hetzelfde.
Wel heb je meer kans dat hij het begeeft door de g-krachten
Wedden dat je cd-tje heet wordt...!
Verwijderd
Ja, zelfs sommige originele muziekCD's gaan in de drive al tekeer bij het rippen.
'k heb een CD van The Who en die is niet te kopieren, ook niet op 2 speed. Dat is nog es een goede kopieerbeveiliging.
'k heb een CD van The Who en die is niet te kopieren, ook niet op 2 speed. Dat is nog es een goede kopieerbeveiliging.
Pagina: 1