Toon posts:

betrouwbaar oem ddr2100 voor k7s5a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hellow,
Ik ben op zoek naar betrouwbaar ddr pc2100 geheugen. Het gaat nu dus even niet om Kingston of dat soort A merken, maar meer om OEM merken...
Nu scheelt oem en merk geheugen toch zon 40 piek in prijs dus waarom geen OEM?! Welk bedrijf verkoopt OEM geheugen dat enigzinds betrouwbaar is?
Ik gebruik een k7s5a, misschien dat dat meetelt

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
'k heb dit mobo met Crucial RAM...onoverkloket draait et zeer flex :)

Omdat je het ramvoltage niet kunt aanpassen, kom ik nie hoger dan 148mhz fsb :'(

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Met dat mobo wordt veel gewaarschuwd voor OEM merk DDR geheugen. Dit geeft vaak problemen.

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 22:54

Malebolgia

Move, or be moved

kijk in het boekje van je mobo, blz II... (zijn niet allemaal a-merken volgens mij)

"People should know when they're conquered..."

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
ik heb het bij mijn zwager draaien met el-cheapo Hynix mem.. geen problemen.. tis wel een ietsjes duurder oem.

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

crucial = :7
verder werkt alles wel goed in dat boardje, echt OCbaar is het toch niet :)

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 20:36 schreef Sinlath het volgende:
ik heb het bij mijn zwager draaien met el-cheapo Hynix mem.. geen problemen.. tis wel een ietsjes duurder oem.
Hynix is niet zomaar OEM-geheugen, Kingston maakt ook gebruik van Hynix chips op hun Valueram PC2100 DDR modules.

Merken als V+ is echt OEM-geheugen en begeeft het meestal ook na 10 seconden gebruik :r :r :r :r :r

• Sinlath
  • Laatst online: 03-06 18:40
Op dinsdag 26 februari 2002 20:42 schreef TweakGuy het volgende:

[..]

Hynix is niet zomaar OEM-geheugen, Kingston maakt ook gebruik van Hynix chips op hun Valueram PC2100 DDR modules.

Merken als V+ is echt OEM-geheugen en begeeft het meestal ook na 10 seconden gebruik :r :r :r :r :r
hmm het werd verkocht als oem geheugen voor 93 euro.. das lang niet slecht

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik kan toch niet van ieder OEM geheugen zien wat voor merk het is? Zo staan er in de pricewatch enkele no names.

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Ik heb bij mijn ECS K7S5A ook eerst OEM DDR Ram gebruikt en dat werkte dus echt niet, heb het toen maar omgeruild voor Kingston en loopt nu als een trein. Ik denk niet dat je met dit mobo moet gaan besparen op geheugen.

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 09:22 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Maar ik kan toch niet van ieder OEM geheugen zien wat voor merk het is? Zo staan er in de pricewatch enkele no names.
Neem Crucial. Dat kost je nu 77 euro voor 256 MB DDR. En het werkt.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Begin gewoon niet aan OEM geheugen dan. Viking en Kingston, draaien biede goed op K7S5A.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 09:44 schreef Proost het volgende:

[..]

Neem Crucial. Dat kost je nu 77 euro voor 256 MB DDR. En het werkt.
Ja maar die kost geen 77 euro he! Waar zie jij dat dan, ik kijk gewoon in de pricewatch hoor! Pc2100 crucial kost 121 Eur.. wel een verschilletje :?

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 09:56 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:

[..]

Ja maar die kost geen 77 euro he! Waar zie jij dat dan, ik kijk gewoon in de pricewatch hoor! Pc2100 crucial kost 121 Eur.. wel een verschilletje :?
sterker nog ..voor 77 euro koop je geen enkel merk 256mb ddr...

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 11:07 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:

[..]

sterker nog ..voor 77 euro koop je geen enkel merk 256mb ddr...
Sorry, dat was natuurlijk 77 pond. Die Britten ook altijd!

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

Ik heb Infineon cas2 DDR van Gistron.com
Maar ja, Duronnetje erin he...
(Ik blij; maar Fl.129 betaald voor 256MB!!)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ook blij, heb nog minder betaald (wel 2x). Jammer dat er maar 2 van die sloten op zitten.

Verwijderd

ik heb ook t zelfde bordje [k7s5a] en had er eerst 256sdram oem op, dat wilde dus helemaal niet, nu heb ik een 128 mbsdram pc100 reepje geleend en dat draait nog met vaastlopers, dus het 1e wat er aan zit te komen is kingston 256 mb ddr

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Op dinsdag 26 februari 2002 19:24 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Hellow,
Ik ben op zoek naar betrouwbaar ddr pc2100 geheugen. Het gaat nu dus even niet om Kingston of dat soort A merken, maar meer om OEM merken...
Nu scheelt oem en merk geheugen toch zon 40 piek in prijs dus waarom geen OEM?! Welk bedrijf verkoopt OEM geheugen dat enigzinds betrouwbaar is?
Ik gebruik een k7s5a, misschien dat dat meetelt
ehh is piek nou euro of heb je het echt over guldens?

Ik heb ook el cheap no name ddr ram, en het draait hier tot 280mhz cas2 en 300mhz cas2.5, toch wel redelijk dacht ik.
Pagina: 1