Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
P4 schijnt idd best aardig oc-baar te zijn. Maar de opvolger van de XP (Hammer dacht ik) zal nog steeds niet echt vet oc-baar zijn met standaard koeling.
Dit gaat een hele hoop betekenen voor de nieuwe AMD op 0.13 micron.
Het is mogelijk omdat ze nu op 0.13 ipv 0.18 micron gebakken zijn (de CPU's bedoel ik dan) Met zo'n core zijn de mogelijkheden veel groter. Alleen intel is nog niet klaar om een 3.0Ghz uit te brengen. De 2.2 is de snelste. Wat doen zemet de cpu's die niet als 2.2 goedgekeurd zijn, juist die verkopen ze als 1.6 en als je dan het voltage wat omhoog gooit, dan kan je dus heel ver komen.
Het is mogelijk omdat ze nu op 0.13 ipv 0.18 micron gebakken zijn (de CPU's bedoel ik dan) Met zo'n core zijn de mogelijkheden veel groter. Alleen intel is nog niet klaar om een 3.0Ghz uit te brengen. De 2.2 is de snelste. Wat doen zemet de cpu's die niet als 2.2 goedgekeurd zijn, juist die verkopen ze als 1.6 en als je dan het voltage wat omhoog gooit, dan kan je dus heel ver komen.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Neenee, er staat wat gaat dat betekenen voor de opvolger van de XPOp dinsdag 26 februari 2002 19:27 schreef marcelmg het volgende:
Dacht dat we het over Intel OC'en hadden............
Euh wel, ik zou zeggen, de PIV roelt eigenlijk in overclocking... En als je wat fanatieker bent kan je gerust wat verder clocken
Pagina: 1