Toon posts:

NEC MultiSync FE700 modden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand dat Schermpie??
ik heb hem hier thuis maar durf hem nie open te maken omdak bang ben dak wat sloop..
maar is het veilig om dat ding open te halen om bijv de ledje's te veranderen ofzo :?
want ik weet dus niet zoveel van dat soort dingen en heb niet de budget om een nieuwe te kopen :)

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Gewoon eventjes een dag de spanning er van af, dan kun je al iets veiliger werken. Raak bij het modden de beeldbuis en de condensatoren niet aan, dan gaat het wel goed.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:57

Epsilon

gewoon de kap ervanafhalen, die zit in tegenstelling tot stereo torens enzo niet zo vast aan het fram dat zonder de kap de boel instabiel wordt.

Verwijderd

Die monitor heb ik ook jah, maar nog nooit ook maar de drang gehad om m open te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 20:02 schreef BananeKoning het volgende:
Die monitor heb ik ook jah, maar nog nooit ook maar de drang gehad om m open te maken.
Mja dat groene [en wanneer pc uit/standby oranje] licht vind ik maar lelijk ik wil rood en blauw ofzo blauw voor aan en rood voor standby ofzo :)

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 20:04 schreef Blue_Tweaker het volgende:

[..]

Mja dat groene [en wanneer pc uit/standby oranje] licht vind ik maar lelijk ik wil rood en blauw ofzo blauw voor aan en rood voor standby ofzo :)
hahaha jah is wel grappiger, maar dan moet je m ook zwart spuiten.

Verwijderd

Topicstarter
JAH right :P
past niet bij mn case dan
hijz nu al Metallic blauw met dat [voor degene die hem kennen] onderkantje dat van plastic is in het zilver Metallic en dan zie je natuurlijk alleen het multiSync nog netjes :) en mn Knopje is natuurlijk ook nog Zilver Metallic
Btw als iemand blauwe ledje's van 5mm wilt plzzzz go to [topic=422481/2/25]

Verwijderd

Kan je m beter metallic blue maken dan met zilveren knopjes dan :)

Verwijderd

Topicstarter
huh? dat zeg ik toch?

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 20:16 schreef Blue_Tweaker het volgende:
huh? dat zeg ik toch?
Dat bedoelde ik ook als een constatering, niet als advies :). Hoe zit dat lichtding eigenlijk in elkaar? Soort ledjes ofzo? Want dan zijn het denk ik bi-blour die je zo kan vervangen hoor.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het niet want IK heb hem nog niet opengemaakt maar ik hoopte dus dat iemand anders dat wel had gedaan :) maar omdat die ledje's zo ver uitelkaar staan zou het best kunnen dat er gewoon 3 groene en ernaast 3 oranje zitten :)

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 20:19 schreef Blue_Tweaker het volgende:
ik weet het niet want IK heb hem nog niet opengemaakt maar ik hoopte dus dat iemand anders dat wel had gedaan :) maar omdat die ledje's zo ver uitelkaar staan zou het best kunnen dat er gewoon 3 groene en ernaast 3 oranje zitten :)
Zou wel kunnen, maar het is wel erg egaal licht dus ik weet het niet. Al met onzer beste vrind google gezocht ?

Verwijderd

Topicstarter
ik zou niet weten wat ik dan in moet typen om geen 3235234 verkeerde links te krijgen :)

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 20:22 schreef Blue_Tweaker het volgende:
ik zou niet weten wat ik dan in moet typen om geen 3235234 verkeerde links te krijgen :)
Misschien iets als NEC FE700 inside, open, LED of zoiets?
[kon het zelf ook niet zo snel vinden, maar kheb ook geen tijd, proefwerkweek :S]
Pagina: 1