Waarom niet qwer? (en dan het liefst met tyuiopasdfghjklzxcvbnm en alle andere knoppen van het toetsenbord en een muis erbij)
De supernes was AB XY LROp dinsdag 26 februari 2002 19:23 schreef ugamer het volgende:
ja maar dat slaat toch nergens op? nintendo begon met AB... en dan gaan ze op de SNES AB XY doen?
jesus ik probeer alleen uit of het misschien nog een normale reden had, maar kennelijk niet dus.
LR is toch gewoon Left Right?
LR is toch gewoon Left Right?
Maarre, moet je naar de letters kijken om te weten welke toets je indrukt? Ik wist en weet nieteens welke nou a of b of x of y is, ik wist meer dingen als: schietknop, slaknop, trapknop, gas, rem (al gebruikte ik die erg weinig
)
ja afkorting denk ik 
toch vaag..
nintendo: hey we maken er 2 knoppen bij!
nintendo: Ja laten we dat doen, dan heten ze X en Y
toch vaag..
nintendo: hey we maken er 2 knoppen bij!
nintendo: Ja laten we dat doen, dan heten ze X en Y
Leuke anekdote hierover BTW: ik zag pas na een half jaar dat de zes knoppen links op m'n Logitech Wingman Extreme gamepad benoemd waren: ABC & XYZ. Wel raar, want de andere knoppen hebben er geen naam op staan?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
dat bedoel ik ... waaaaar zijn ze mee bezig?Op dinsdag 26 februari 2002 19:33 schreef Fuelke het volgende:
Leuke anekdote hoerover BTW, ik zag pas na een half jaar dat de zes knoppen links op m'n Logitech Wingman Extreme gamepad benoemd waren: ABC & XYZ. Wel raar, want de andere knoppen hebben er geen naam op staan?
En meestal als je de gamepad instelt geeft ie weer Button 0, 1, 2, ... 10.Op dinsdag 26 februari 2002 19:34 schreef ugamer het volgende:
dat bedoel ik ... waaaaar zijn ze mee bezig?![]()
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
euh de nes had toch a & b? toen kwam de snes en d8te ze van euh 2 extra knoppe en die heten dan y en z ( a&b eerste letters van het alfabet dus is ut eerlijk ook de laatste 2 te gebruiken) maar inplaats van de z noemde ze hem x want de z wouden ze gebruiken op de n64?
blaat mekker toet
blaat mekker toet
The first casualty in war is always the truth...
LoL en toen dachten ze de L is zo alleen die doen we er ook op. maar de R wou natuurlijk ook. dus tja
Pagina: 1