Owkee ik heb dus net de videokaart van vibe gemod ( nu passief gekoeld
)
En ik vroeg aan m of ik zijn orb nog moest smeren want hij draaide heeel weinig rpm met heel veel geluid.
Dus ik dat ding helemaal uit elkaar gesloopt en m gesmeerd met tondeuze olie ( lijkt net water ) en ik prop dat ding ff in op mijn moederbord.
Hmm hij geeft geen rpm aan, kabeltje kaduuk ?? VAAAG
dus ik hou het fannetje heel voorzichtig tegen en druk er even goed op om de olie helemaal tot in het hartje van die orb te krijgen en hee hij gaf ineens 4500 rpm aan
Ik laat me hand weer los resultaat 0
Ik heel voorzichtig drukken en als hij onder de 6500 rpm komt geeft hij netjes weer het rpm door
Kortom hij heeft nu een Blorb die en Stiller is geworden EN 6500+ rpm draaid
Hahaha pic's van de mod zullen nog wel komen dan post ik ze in dit topic
En ik vroeg aan m of ik zijn orb nog moest smeren want hij draaide heeel weinig rpm met heel veel geluid.
Dus ik dat ding helemaal uit elkaar gesloopt en m gesmeerd met tondeuze olie ( lijkt net water ) en ik prop dat ding ff in op mijn moederbord.
Hmm hij geeft geen rpm aan, kabeltje kaduuk ?? VAAAG
dus ik hou het fannetje heel voorzichtig tegen en druk er even goed op om de olie helemaal tot in het hartje van die orb te krijgen en hee hij gaf ineens 4500 rpm aan
Ik laat me hand weer los resultaat 0
Ik heel voorzichtig drukken en als hij onder de 6500 rpm komt geeft hij netjes weer het rpm door
Kortom hij heeft nu een Blorb die en Stiller is geworden EN 6500+ rpm draaid
Hahaha pic's van de mod zullen nog wel komen dan post ik ze in dit topic