wie weet waar ik een proggie kan downloaden voor mijn tnt2 te overclocken bijvoorbeeld nvmax?
hij is nou een beetje traaag
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
NOFI, maar jij denkt dat het overclocken van je TNT2 écht iets zal uitmaken? Misschien loopt Quake 3 nog een klein beetje beter, maar dingen als RTCW beter kunnen spelen kan je echt vergeten. Niet dat ik je wil tegenhouden hoor, maar misschien wordt het een teleurstellingOp dinsdag 26 februari 2002 19:10 schreef _killer het volgende:
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
als je zelf al weet WAT je zoekt, ga dan naar google ofzoOp dinsdag 26 februari 2002 19:10 schreef _killer het volgende:
...bijvoorbeeld nvmax?
Hmmm, nu heb jij dus ook niet goed gelezenOp dinsdag 26 februari 2002 19:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
als je zelf al weet WAT je zoekt, ga dan naar google ofzo
ja dus, t lijkt hier wel een helpdeskOp dinsdag 26 februari 2002 19:50 schreef JimmyPop het volgende:
[..]
Hmmm, nu heb jij dus ook niet goed gelezen.....
Hij vraagt toch echt "waar kan ik het downloaden".
Je hebt gelijk dat het een domme vraag is, maar ga nou geen onzin uitkramen en hem dingen verweiten die niet zo zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()