Toon posts:

geen diablo verbinding meer ?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem met diablo II LOD. Ik maak fijn een adsl verbinding met internet, kan surfen etc. Maar diablo II lod (europe realm ) krijg ik HOOGSTENS 1 op de 50 x een verbinding mee. Dit gebeurt dan wanneer ik reboot, 87264243 x de internet verbinding opnieuw opzet enzovoorts. Ik heb black ice draaien maar daar staat ie niet geblockt volgens mij.

Zodra ik verbinding heb gaat t goed zolang ik in een game zit. De ene keer word de verbinding verbroken zodra ik de eerste game verlaat, een andere keer kan ik 2 games joinen voor de verbinding wegvalt. Overigens de internet verbinding is er dan nog wel. Ligt dit nou aan mijn systeem of aan battlenet?

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

niet aan battlenet

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

Topicstarter
heeft er iemand een idee waar dit dan wel aan ligt? Ik kan overigens met alle andere realms wel verbinding krijgen :?

Verwijderd

Topicstarter
jongens: ik heb dit probleem nog steeds is er echt niemand die weet wat ik hieraan moet doen?

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

Stuur even een mailtje naar de blizzard tech support. Misschien hebben zij een oplossing.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"