Een vraag voor mensen die zich al eens in de ECCp-client hebben verdiept.
Achtergrond: ik wil ECCp-stats kunnen zien op m'n (incoming) LCD'tje. Nu heeft Smartie een mooie functie om tekstbestanden in te kunnen lezen per regel, die gebruik ik dus. Met een eigen programmaatje schrijf ik de ECCp-stats weg in een tekstbestand. Ik wil +- dezelfde (of meer) informatie op LCD hebben zoals de client weergeeft op het scherm.
- total points
- total distinguished points
- points waiting
- server
- teamnaam
- e-mailadres
- usernaam
- gemiddelde / maximale snelheid
Uit dplist, eccinfo, userinf.txt, eccp109.ini kan ik al deze dingen halen, behalve de laatste. Weet iemand hoe dat werkt/waar dat staat?
Een quote uit eccinfo:
Achtergrond: ik wil ECCp-stats kunnen zien op m'n (incoming) LCD'tje. Nu heeft Smartie een mooie functie om tekstbestanden in te kunnen lezen per regel, die gebruik ik dus. Met een eigen programmaatje schrijf ik de ECCp-stats weg in een tekstbestand. Ik wil +- dezelfde (of meer) informatie op LCD hebben zoals de client weergeeft op het scherm.
- total points
- total distinguished points
- points waiting
- server
- teamnaam
- e-mailadres
- usernaam
- gemiddelde / maximale snelheid
Uit dplist, eccinfo, userinf.txt, eccp109.ini kan ik al deze dingen halen, behalve de laatste. Weet iemand hoe dat werkt/waar dat staat?
Een quote uit eccinfo:
De bovenste 2 regels slaan op de bovenste twee punten van m'n lijstje, hebben die andere misschien iets te maken met de snelheid? Any feedback? Graag!12235465809536
22935
43cb39e5 31629ed6 a1a6ac9 78b3179c
Fun while it lasted: World Community Grid!