Toon posts:

fifa 2002 direct ip spelen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik zeg.

ik heb hier freesco machine staan
met poort 2048 geforward naar m'n interne ip op udp en tcp
de andere speler is host, als ik connect, zie ie dat ie geconnect is, vervolgens zegt ie dus connection is established, en dan moet ik op OK klikken, maar dit gaat al moeilijk (bewegende muis) vervolgens blijft ie daarop hangen, als je persoon aan de andere kant er mee stopt, dan zie ik in 1 x "persoon" has left the game"
verder doet ie niks

wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand dit spel wel ooit online gespeeld trouwens? volgens mij werkt dat hele direct ip niet, kheb het nou al zovaak geprobeert, en niemand die me een oplossing kan geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kom op mensen, help me nou!!!! waarom werkt dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:24
*kuch*

Kicken doen we hier over het algemeen pas na zo'n 24 uur.
Uit de Algemene FAQ - Basic Forum Survival Guide

• Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit is de volgende dag, help me!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA is kut. Altijd gewouehoer met online games spelen. NHL 2002 online is ook fokkin irritant gewoon. Je kan voor dit soort problemen beter naar de EA lobby gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het regelmatig online.. .via ip dus..

alleen moet ik wel mijn firewall uitzetten..
want ik denk dat hij meerdere poorten in beslag neemt..

online is wel kicken hoor.. alleen moet je wel een snelle
verbinding hebben, (ping <100) anders kun je niet goed
sliden enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik had nergens problemen mee. Heb het spel er inmiddels wel afgegooid vanwege het belabberde passing systeem..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Player Matchup via EA gaat niet omdat de servers uit de lucht zijn :(

Ik vond Fifa 2002 ook in het begin irritant , maar hoe meer ik speel
des te meer ik het spel beter vind spelen
Goeie pas systeem . goede AI (tenminste nu win ik niet meet met 4-0 in pro niveau )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb dus freesco, en die kan ik niet uitzetten, tuurlijk kan dit wel, maar dan heb ik geen i-net meer.

Is er niemand die mij kant vertellen dan WELKE poort ik nodig heb (2048 heb ik al).

bere vreemd

really

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 18:34 schreef arjo_kamp het volgende:
Maar ik heb dus freesco, en die kan ik niet uitzetten, tuurlijk kan dit wel, maar dan heb ik geen i-net meer.

Is er niemand die mij kant vertellen dan WELKE poort ik nodig heb (2048 heb ik al).

bere vreemd

really
kun je niet tijdelijk alle poorten uitzetten??
stuur anders een mailtje naar EA
Pagina: 1