Toon posts:

Star Trek Voyager Elite Force

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog mensen die op Elite Force wachten. Of zijn jullie allemal van die counterstrike ventjes.

Kom op zeg, iedereen heeft het over elite force en het enige dat ik tegen kom in spielerij is CS CS CS

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik:). Ik geloof dat de game laatst officieel gereleased is dus het zal niet meer zo lang duren voordat ie in de winkel ligt ...

PC Specs

Verwijderd

Heb ook gelezen dat die gold was en dus of uit of bijna uit en JA dat spel wil ik. Alhoewel ik deze waarschijnlijk meer voor de single player pak dan voor het multiplayeren. In multiplayer is CS nog steeds leuker.

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Ben eigenlijk een Quake3-mannetje maar ik zit ook met smart op Elite Force te wachten. De demo is in elk geval veelbelovend.

Verwijderd

Please note: This messageboard is intended solely for discussion of Star Trek Voyager: Elite Force, a computer game currently in development by Raven Software. Any posts deemed inappropriate or offensive will be deleted. Full Version release date for Elite Force has been announced as September 20th, 2000. The goal is a worldwide, simultaneous release.

Nog even geduld dus :)

Verwijderd

Joepie bijna uit nog een paar dagjes wachten. Hoop alleen dat ze dan ook echt in de winkel liggen want is zeker een die je moet kopen.

Verwijderd

De demo was best tof, Heb met plezier gespeeld. Maar de rede dat ik echt op deze game heb zitten wachten is dat het de QIII engine gebruikt... maw.. de maps en de players moeten over te zetten zijn naar mijn geliefde game.. Q III Arena. De maps is me al gelukt.. nu de skins nog! ;)

>:)

Verwijderd

Dit net gehaald van de officiele web-site:
Welcome to the official Elite Force site! Here you will find everything you want to know about Raven Software's Star Trek: Voyager - Elite Force. Download the official demo here. The game is now gold and off to manufacturing! It will ship worldwide on the following dates:

September 15th, 2000: UK, France, Germany, Belgium, Netherlands, Luxemburg and the rest of Europe.

September 19th, 2000: US, Canada

September 21st, 2000: Australia, New Zealand

Wij krijgen hem lekker het eerst Joepie:)

Verwijderd

als wij een game als eerst krijgen beloofd dat niet veel goeds :(

Verwijderd

Hehe...nog een weekje geduld en dan kan mijn brander weer aan de slag :) ben mij benieuwd hoeveel mb de iso is.

• RiMaBo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

RiMaBo

RiMaBo NETworks

15 september? WOW das goed nieuws :)
Weer een item voor bij mijn Star Trek Voyager verzameling :)

Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
The Emperer : Jij gaat zeker ook nog een backupje maken voor jezelf zodat het origineel mooi gaaf blijft, doe ik ook >:)

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-02 08:32
Release datum 20 sept?

uuhh

Heee, ik ben op 20 september jarig!

Weet ik al wat ik moet vragen!!!!!!!

Greetz

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 13:24
De rip is er al, nu de ISO nog.....

Verwijderd

Als het goed is moet hij vandaag in de winkels liggen:). Maar de studie financiering komt pas woensdag:(. Het leven is niet eerlijk.

• Bomberman
Hmm .. morgen maar ff gaan halen dan :P

PC Specs

• cuylfrits
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Gelukkig dat er in mijn woonplaats op vrijdagavond koopavond is >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

De demo kicked ass majorly!!

Good, bad, I'm the guy with the gun!

Verwijderd

De ISO is er nu ook al 2 dagen ;)
Session Start: Thu Sep 14 14:00:45 2000
[14:00] *** Now talking in #*****
[14:00] *** Topic is '[***] staff and gadmins msg **** before adding any new users [**]'
[14:00] *** Set by ***** on Thu Sep 14 02:25:13
[14:02] <********> [******-ISO] Site Pre ***** - Fairlight Star_Trek_Voyager_Elite_Force-FLT

Verwijderd

Topicstarter
ISO, nee daar doe ik niet aan >:)

Leuk spel, vooral de intro :)

Verwijderd

deze ga ik voor de verandering maar eens kopen denk ik..demo was wel cool :)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Hij was er nog niet in de winkel, de vrachtauto stond waarschijnlijk in de file. Snik.

Heeft er iemand het spel al en wat vond hij/zij ervan?

• paragon
  • Laatst online: 04:29
Komt die game eindelijk uit, is m'n asus v6800 nog steeds weg voor reperatie. Ik kan sinds ik de demo gespeeld heb niet meer wachten. Eindelijk een Star Trek game die echt de moeite waard is. Ik ga hem toch wel smorgen kopeen en even op m'n oude ati spelen.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ligt ie nou al in de winkels?

Niet op voorraad.

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Plaatselijke spellenboer had hem nog niet :(
Midden volgende week dan maar proberen..

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

G@ver de g@ver, heel Leiden afgelopen, niks.
Vraag je bij de Dynabyte wanneer die uitkomt zegt hij gisteren... Tja, ik wil het nu!!!

• Chrasher
  • Laatst online: 22:06

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Jaaaah.. ik heb hem! :9
Bij de Free Record Shop gehaald in Rijswijk. En hij is ZEKER de moeite waard. Zit trouwens net als bij Quake3 een Key-Code op voor het multiplayer gedeelte.

PSN-id: Chrasher

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Vanmiddag gekocht bij Fame in de Kalverstraat (zaterdag)..geloof dat een paar andere winkels in de stad 'm ook al hadden.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Ben benieuwd naar de eerste EF clans...

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

AAaaaarghhh, daar loop ik dan alle winkels voor af.

-Dixons
-Free Record Shop(1)
-Free Record Shop(2)
-Vobis
-Dynabyte
-Duister pc zaakje

Helemaal njente, niks, nada, noppes.

En hier in dit klote (nu wel) Katwijk zijn die computerzaakjes morgen, maandag, gesloten, sodemieter!

* Pjotrik is very jaloers.

Verwijderd

Topicstarter
Yes, uitgespeeld en al! 8)

vet vet vet vet vet vet vet :):):)

Verwijderd

Nou al uitgespeeld okee ik heb hem net en heb nog maar zo'n 3 uur gespeeld (ik ben in het borg ship niet die van de demo) maar het spel is dus echt geweldig pracht verhaal.

Alleen jammer dat 7of9 niet ingesproken is door Jeri Ryan en nog een paar kleine foutjes.

Oh wat ik wel heeeeeel mooi vond is de reflecterend ondergrond van de transporter pad.

• cuylfrits
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Zaterdag by Free Record shop gekocht >:)>:)>:)>:)

Man! This game kicks asssssssssssssssss :)

Good, bad, I'm the guy with the gun!

• paragon
  • Laatst online: 04:29
Ik heb hem dus ook zaterdag gekocht. Maar bij mij doet er iets raat. Toen ik hem wilde gaan instaleren deed ik de cd in de drive en toen kwam er zo'n lcars schermpje en de pc liep vast ik kon niks meer doen. Dit was zowel in W98 als W2000. Ik heb hem dus maar handmatig moeten instaleren. De game is erg vet, maar weet iemand waar dat probleem met dat lcars scherm ligt. Ook vraag ik me af hoe ik verder moet als ik net in het MALON gedeelte ben. Ik zie wel zo'n platform lift, maar geen mogelijkheid om deze naar beneden te krijgen.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Vanmiddag uit m'n werk gelijk naar Freerecord, daar ligt tie klaar, dan eerst ff trainen..en dan van 8 tot 12uur vannacht ongestoord achter de pc;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Ik heb hem gisteren uitgespeeld zeer mooi prachtig verhaal maar het mocht van mij toch wel een paar uur langer. Heb er in totaal volgens mij maar 7 tot 8 uur over gedaan vind ik jammer genoeg toch iets te weinig. Ach ja heb altijd nog multiplayer.

PS: Nee ik heb niet gecheated als je je dat afvraagd.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Djeez, das echt snel.. of is tie zo kort?
Hij staat nu net op m'n harde schijf en ik zie dat ze texturecompressie hebben geactiveerd, deze was volgens mij in de demo nog niet actief, ondanks dat de Q3 engine dit standaard ondersteunt.

Niet op voorraad.

• Bomberman
Ik heb er hier in Eindhoven nog steeds geen kunnen bemachtigen ;( ... of niet binnen of uitverkocht (yeah right ook gewoon nog niet binnen dus ;) ). Morgen maar weer proberen. En Edward S3TC gebruiken is niet echt nodig met een 64MB DDR kaart, ik vind die 2fps meer de artifacten tenminste niet waard ...

PC Specs

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik het nog niet zonder S3TC geprobeerd met de Radeon, maar het is goed dat je erover begin, ik zal es kijken of hoe het zonder bevalt.
Op m'n GeForce 2 64 mb scheelde het enorm.

Niet op voorraad.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Scheelt toch nog wel wat (6-10 fps op 1280xx) hoor, zonder S3TC, er is idd wat artefacting, maar voolopig kan ik daar wel mee leven.
Het is een beetje een spel, met sterk wisselende systeemvereisten, de Borglevels met al z'n geometrische pracht brengt je videokaartje soms echt op z'n knieen, maar ik speel dan ook in 1280 met al het oogsoep want in singleplay mag het allemaal wel wat langzamer vooral met die slome Borg, daar heb je geen 60+fps voor nodig:)

Niet op voorraad.

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

We are the Borg and are unable to buy.

* Pjotrik leeft met Bomberman mee.

• Dizzy
  • Laatst online: 05-02 15:57

Dizzy

Where am I?

heb de iso gedownload op de dag dat ie uitkwam, zelfde dag uitgespeeld, leuk opgebouwd, goed meeslepend verhaal, maar te kort, en ik denk te traag voor multiplayer

heb een p3 800 met 128 mb en een asus v7700

en kreeg elite force alleen soepel op 800x600 16bit, hoger=traag

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• Flexx
  • Laatst online: 20-02 15:38

Flexx

This side up

das raar ik heb een Athlon 700 met v7700 Pure en ik draai 1024*768 32bit alles max. en hij draait bijna perfect.

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

1024x768x16

alles aan...

heel soepeltjes...

pIII450@540
192 mb ram
viper770 Ultra

een nadeel onder w2k doet ie het niet...
krijg op een of andere manier geen openGL onder w2k...
snap d'r niets van.. onder 98 geen enkel probleem

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:29

Wildfire

Joy to the world!

Inderdaad, raar probleem heb je Dizzle. Zelf draai ik het op 1024x768 met alle grafische ongein op maximaal. Plus nog eens A3D-geluid en texture-compressie. Draait uiterst vloeiend!

En dat is dus op een PIII-700@840, 128 meg RAM, GeForce DDR.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>een nadeel onder w2k doet ie het niet...
krijg op een of andere manier geen openGL onder w2k...
snap d'r niets van.. onder 98 geen enkel probleem[/quote]Nee natuurlijk niet W2K ondersteund net als win NT geen OpenGl je moet dus echt 3dfx gaan gebruiken onder Win2K....errug kut btw....

ik heb afgelopen Vrijdag gekocht en gisteren had ik em uitgespeeld (nou moet ik zeggen dat ik mijn vriendin ook nog wat aandacht heb gegeven en ik heb gisteren naar de F1 gekeken...) hield dus maar weinig tijd over om te spelen ;)

• Bomberman
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nee natuurlijk niet W2K ondersteund net als win NT geen OpenGl je moet dus echt 3dfx gaan gebruiken onder Win2K....errug kut btw....[/quote]Was dat nou weer voor een onzin!? Tuurlijk ondersteund Win2K wel OpenGL (deed NT4 ook hoor)!!! Ik heb net nog Quake3 gedraaid onder Win2K ...

PC Specs

Pagina: 1