Toon posts:

DC10+ onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de drivers gedownload die hier stonden.

Maar daar staat ook dat je eerste de cd drivers moet installeren en dan pas de update (wordt bij de update ook naar gevraagd).
En je verwacht het al, de cd installeerd niet bij mij. XP zegt dan dat de setup niet wordt ondersteund door deze versie van XP.
Het is een DC10+ met zoran chip, en op de cd staan de drivers en studio7.
Overigens ligt de kaart nu uit de computer op aanraden van andere tweakers in een ander topic (daar stond: eerst installeren, dan kaart erin).
Maar als de kaart erin zit, gebeurd het zelfde.
Iemand ???????

ps: op aanraden van tweakers heb ik deze kaart gekocht. En nog steeds heb ik er niks meegedaan. Word op deze manier een beetje een overbodige uitgave !?!?

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2025

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

Ik denk het niet, ik werk zelf al een tijdje met deze kaart onder XP. Welke XP-versie heb je en heb je al gekeken naar de laatste versie van de (nu nog beta) software?

Verwijderd

Ik weet niet wat er mis is. Ik het ook een DC10Plus. Inderdaad liep deze in het begin niet onder XP. Daardoor had ik hem op een andere computer onder Windows 98 lopen.

Op een gegeven moment heb ik weer gezocht en toen stond de drive voor XP er wel bij. Geinstaleerd en het werkt zonder problemen.

Had je hier al gekeken.
http://www.pinnaclesys.de/support/displaynewssupport.asp?news_id=1081&produ

Suc7

• JeeCee
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-01 00:06
Ik heb hetzelfde probleem. Het ligt (nog) niet aan de drivers, want ik krijg studio 7 (vanaf CD) niet eens geinstalleerd. De studio 7 update en de hardwarepatch kan ik dus nog niet eens installeren.
Ik krijg deze mededeling: "PCLEPPCI could not be installed returned error=0"

Hoe los ik dit op?