\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
Als je soundblaster hebt zou ik even de nieuwste drivers installen ipv de standaard xp drivertjes te gebruiken. In de FAQ stond geloof ook nog iets hierover, wellicht vind je daar meeer
Wat voor kaart heb je überhaupt?
Is ook een AV-probleem eigenlijk.
Edit: Was dus geen SoundBlaster Live!-kaart.
In AV staat een sticky topic hierover: [topic=288637/1/500]Op dinsdag 26 februari 2002 18:42 schreef ubermaestro het volgende:
In de FAQ stond geloof ook nog iets hierover, wellicht vind je daar meeer
Is ook een AV-probleem eigenlijk.
Edit: Was dus geen SoundBlaster Live!-kaart.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Ow sorry vergeten ik heb een C-Media kaart die op me PC-Chips mobo zat
echt rampen ding maar ach
Precies type: C-Media l8738/CD3X PCI Audio Device
Precies type: C-Media l8738/CD3X PCI Audio Device
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
probeer het is met de wdm drivers, deden bij mij ook de truc
wdm drivers?
sorry ik kan het niet helemaal volgen..
standaard drivers kun je vinden op de site van cmedia, probeer die voor win2000 is
Play Control/Volume regeling
Advanced
Advanced
--> AV (alhoewel dit volgens mij een FAQ vraag is..)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
dit is geen faq vraag omdat daar geen cmedia kaarten instaan en dus zeker dit probleem niet
Drivers gedownload bij pc-chips mar geen resultaat..
Vorige keer bij windows XP het ook pas werkent gekregen met dat hokje aanvinken van Line out gberuiken voor achterste speakers
Vorige keer bij windows XP het ook pas werkent gekregen met dat hokje aanvinken van Line out gberuiken voor achterste speakers
Woei het werkt eindelijk, vraag me nie waarom
maar ik had ineens weer geluid door alle 4 me speakers
iedereen onwijs bedankt *d
maar ik had ineens weer geluid door alle 4 me speakers
iedereen onwijs bedankt *d
Pagina: 1