[GBA] Golden sun of Breath of fire

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-01 14:18
Omdat ik de laatste tijd nogal veel geld heb uitgegeven aan een aanta gadgets kan ik maar 1 van de twee kopuh. Maar wat is volgens jullie nou de beste?

Verwijderd

als ik nu tussen de 2 moest kiezen zou ik Golden Sun nemen, waarom weet ik ook niet

Verwijderd

Ik zou breath of fire kiezen... ik ken ze beide.

• ajampaniki
Het kutte is dat ik advance wars ook wel errug cewl vindt. Heb ik al ff een paar keer gespeeld op virtual boy. Maar rpg's vindt ik toch leuker.

Verwijderd

dan zou ik maar naar XnX luisteren :)

Verwijderd

Advance Wars is een MUST !!!
Een spel die elke GBA bezitter MOET hebben.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Golden Sun!! Zeker weten ;)
BoF is ook leuk alleen die is een beetje te standaard. Met golden sun heb je heel veel dingen die nog nooit in een spel zijn gebruikt. Zoals magic (en niet alleen healing) gebruiken buiten een gevecht en nog heel veel meer.

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:05
Golden sun van mijn broer gehoord dat ie echt heel vet is

• The Will
  • Laatst online: 31-01 12:15
Blackmage: Dat was er eerder ook al in Shining Force dacht ik, dat je magic out of battle kon gebruiken.

Komt Golden Sun nou eigenlijk uit dezelfde serie als Shining Force? Het lijkt er namelijk erg veel op.

There is no magic.

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 18:35 schreef XnX het volgende:
Advance Wars is een MUST !!!
Een spel die elke GBA bezitter MOET hebben.
niet

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

IMHO is BoF echt een saai pokkespel. Het is constant hetzelfde. Golden Sun zou ik voor gaan.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• BlackMage
Op dinsdag 26 februari 2002 19:26 schreef The Will het volgende:
Blackmage: Dat was er eerder ook al in Shining Force dacht ik, dat je magic out of battle kon gebruiken.

Komt Golden Sun nou eigenlijk uit dezelfde serie als Shining Force? Het lijkt er namelijk erg veel op.
Nope...
Er komt wel een shining voor de gba: Shining Soul

Verwijderd

weet iemand of er ook nog een 'max payne' komt voor de gba ? :)

• GZ

GZ

!!

Op dinsdag 26 februari 2002 19:26 schreef The Will het volgende:

Is van dezelfde maker als van Shining Force op de Saturn.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Moet zeggen dat ik die reclame van golden sun wel erg meesterlijk vind.

Breath of fire heb ik alleen 3 en 4 van gespeeld en deel 3 vind ik echt super meesterlijk, alleen heeft dat niet echt iets met dit topic te maken.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Breath of Fire is eentonig, maar wel vermakelijk :)

Ik ga zeker Golden Sun kopen als ik BoF heb uitgespeeld (en dat is dus over een uur ofzo ;) )

Verwijderd

Allebei :)

Ze zijn echt allebei super vet. Neem gewoon nu 1 en dan als je je salaris weer hebt de ander :P

Verwijderd

ik sluit me bij Raceaap aan :7

• ajampaniki
Op dinsdag 26 februari 2002 20:48 schreef RaceAap_NL het volgende:
Allebei :)

Ze zijn echt allebei super vet. Neem gewoon nu 1 en dan als je je salaris weer hebt de ander :P
Na tgaat er niet echt om dat ik geen geld heb maar dat me ouders het niet echt ok vinden dat ik zoveel geld uitgeef aan "nutteloze" dingen :( Maar kdenk dat ik toch maar voor golden sun ga :)

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 14:29

AMD

Life is short. Play more

IK heb ze allebei gespeeld en Golden Sun is toch echt een stuk leuker en grafisch een stuk spectaculairder (hoe schrijf je dat?)

Ik heb nu trouwens rond de 300 games voor de GBA
:)
En een Flash kaart natuurlijk

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik heb ook beide gespeeld en Golden Sun is absoluut beter.

Betere graphics, betere storyline, betere puzzels etc.

Breath of Fire is wel een redelijke RPG, daar niet van maar het kan niet in de schaduw staan van Golden Sun.

Great minds think in parallel gutters.

• ShadowBumble
  • Laatst online: 31-01 17:00

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik heb ze allebei toevallig en ik kan het volgende zeggen :

Golden Sun is een nieuw verhaal verbeterde graphics en geluid MAAR Breath Of Fire is een classic die ook errug goed is en zeker niet kwa verhaal onder doet aan golden sun allen golden sun is natuurlijk nieuw en dus "beter" als Breath of Fire mijn advies koop beide ze zijn eht beide waard je hoeft ze natuurlijk neit tegelijk te kopen maar koop 1 van de 2 zodra je de ander heb uitgespeelt je bent met beide games wel ff bezig hoor ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Hahn
  • Laatst online: 09:43
Volgens mij kan je ook beter Golden Sun nemen hoor :)
In een paar gamesbladen werd Golden Sun een stuk hoger becijferd dan Breath of Fire. (bijvoorbeeld in de PU kreeg Golden Sun een 9.0 :P)

The devil is in the details.

• ShadowBumble
  • Laatst online: 31-01 17:00

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 27 februari 2002 13:59 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Volgens mij kan je ook beter Golden Sun nemen hoor :)
In een paar gamesbladen werd Golden Sun een stuk hoger becijferd dan Breath of Fire. (bijvoorbeeld in de PU kreeg Golden Sun een 9.0 :P)
PU is te commercieel als hun zeggen pac-man 4d SLumber party roelt dan geloof je het ook :D ik speel al sinds Zelde op de nes uitkwam RPG's en breath of fire doet echt niet onder aan Golden Sun alleen zoals hierboven al staat golden sun is nieuw dus "beter" volgens veel mensen terwijl het 2 compleet aparte games zijn

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Hahn
  • Laatst online: 09:43
Op woensdag 27 februari 2002 14:23 schreef ShadowBumble het volgende:

[..]

PU is te commercieel als hun zeggen pac-man 4d SLumber party roelt dan geloof je het ook :D ik speel al sinds Zelde op de nes uitkwam RPG's en breath of fire doet echt niet onder aan Golden Sun alleen zoals hierboven al staat golden sun is nieuw dus "beter" volgens veel mensen terwijl het 2 compleet aparte games zijn
Daarom zei ik ook "in een paar gamesbladen" en niet alleen "in de PU" want ik weet dat er mensen zijn die de PU niks vinden...

The devil is in the details.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op dinsdag 26 februari 2002 20:23 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Is van dezelfde maker als van Shining Force op de Saturn.
Precies, allebei Camelot

• BlackMage
Ik ken Shining Force helemaal niet. Wist niet eens dat het bestond :X :X :X
Is de saturn met cd's of met cardridges?? ;)

Verwijderd

oja

PICS! :P

• lawtshjj
  • Laatst online: 28-01 23:43
Op dinsdag 26 februari 2002 18:41 schreef BlackMage het volgende:
Golden Sun!! Zeker weten ;)
BoF is ook leuk alleen die is een beetje te standaard. Met golden sun heb je heel veel dingen die nog nooit in een spel zijn gebruikt. Zoals magic (en niet alleen healing) gebruiken buiten een gevecht en nog heel veel meer.
Sjit men, in FFVII kon je toch ook healen buiten een battle ? Dat spel is like... "begin te knielen".

• BlackMage
Op woensdag 27 februari 2002 21:46 schreef Lawtje.com het volgende:

[..]

Sjit men, in FFVII kon je toch ook healen buiten een battle ? Dat spel is like... "begin te knielen".
Ik zeg toch dat je niet alleen kan healen buiten een gevecht maar ook andere spells.

• GZ

GZ

!!

Misschien dat BlackMage bedoelt dat je ook Black Magic kan gebruiken. Zoals Fire of zo.

• BlackMage
Op woensdag 27 februari 2002 22:00 schreef GolbeZeromus het volgende:
Misschien dat BlackMage bedoelt dat je ook Black Magic kan gebruiken. Zoals Fire of zo.
Nee toevallig geen fire. Maar wel bijv. Ice om water te bevriezen en Douche (water) om vuur uit te maken en tornado's om dingen weg te blazen enz.
Pagina: 1