Omdat ik de laatste tijd nogal veel geld heb uitgegeven aan een aanta gadgets kan ik maar 1 van de twee kopuh. Maar wat is volgens jullie nou de beste?
Het kutte is dat ik advance wars ook wel errug cewl vindt. Heb ik al ff een paar keer gespeeld op virtual boy. Maar rpg's vindt ik toch leuker.
Golden Sun!! Zeker weten 
BoF is ook leuk alleen die is een beetje te standaard. Met golden sun heb je heel veel dingen die nog nooit in een spel zijn gebruikt. Zoals magic (en niet alleen healing) gebruiken buiten een gevecht en nog heel veel meer.
BoF is ook leuk alleen die is een beetje te standaard. Met golden sun heb je heel veel dingen die nog nooit in een spel zijn gebruikt. Zoals magic (en niet alleen healing) gebruiken buiten een gevecht en nog heel veel meer.
Blackmage: Dat was er eerder ook al in Shining Force dacht ik, dat je magic out of battle kon gebruiken.
Komt Golden Sun nou eigenlijk uit dezelfde serie als Shining Force? Het lijkt er namelijk erg veel op.
Komt Golden Sun nou eigenlijk uit dezelfde serie als Shining Force? Het lijkt er namelijk erg veel op.
There is no magic.
Verwijderd
nietOp dinsdag 26 februari 2002 18:35 schreef XnX het volgende:
Advance Wars is een MUST !!!
Een spel die elke GBA bezitter MOET hebben.
IMHO is BoF echt een saai pokkespel. Het is constant hetzelfde. Golden Sun zou ik voor gaan.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Nope...Op dinsdag 26 februari 2002 19:26 schreef The Will het volgende:
Blackmage: Dat was er eerder ook al in Shining Force dacht ik, dat je magic out of battle kon gebruiken.
Er komt wel een shining voor de gba: Shining Soul
Is van dezelfde maker als van Shining Force op de Saturn.Op dinsdag 26 februari 2002 19:26 schreef The Will het volgende:
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Moet zeggen dat ik die reclame van golden sun wel erg meesterlijk vind.
Breath of fire heb ik alleen 3 en 4 van gespeeld en deel 3 vind ik echt super meesterlijk, alleen heeft dat niet echt iets met dit topic te maken.
Breath of fire heb ik alleen 3 en 4 van gespeeld en deel 3 vind ik echt super meesterlijk, alleen heeft dat niet echt iets met dit topic te maken.
Breath of Fire is eentonig, maar wel vermakelijk 
Ik ga zeker Golden Sun kopen als ik BoF heb uitgespeeld (en dat is dus over een uur ofzo
)
Ik ga zeker Golden Sun kopen als ik BoF heb uitgespeeld (en dat is dus over een uur ofzo
Verwijderd
Allebei 
Ze zijn echt allebei super vet. Neem gewoon nu 1 en dan als je je salaris weer hebt de ander
Ze zijn echt allebei super vet. Neem gewoon nu 1 en dan als je je salaris weer hebt de ander
Na tgaat er niet echt om dat ik geen geld heb maar dat me ouders het niet echt ok vinden dat ik zoveel geld uitgeef aan "nutteloze" dingenOp dinsdag 26 februari 2002 20:48 schreef RaceAap_NL het volgende:
Allebei
IK heb ze allebei gespeeld en Golden Sun is toch echt een stuk leuker en grafisch een stuk spectaculairder (hoe schrijf je dat?)
Ik heb nu trouwens rond de 300 games voor de GBA

En een Flash kaart natuurlijk
Ik heb nu trouwens rond de 300 games voor de GBA
En een Flash kaart natuurlijk
Ik heb ook beide gespeeld en Golden Sun is absoluut beter.
Betere graphics, betere storyline, betere puzzels etc.
Breath of Fire is wel een redelijke RPG, daar niet van maar het kan niet in de schaduw staan van Golden Sun.
Betere graphics, betere storyline, betere puzzels etc.
Breath of Fire is wel een redelijke RPG, daar niet van maar het kan niet in de schaduw staan van Golden Sun.
Great minds think in parallel gutters.
Ik heb ze allebei toevallig en ik kan het volgende zeggen :
Golden Sun is een nieuw verhaal verbeterde graphics en geluid MAAR Breath Of Fire is een classic die ook errug goed is en zeker niet kwa verhaal onder doet aan golden sun allen golden sun is natuurlijk nieuw en dus "beter" als Breath of Fire mijn advies koop beide ze zijn eht beide waard je hoeft ze natuurlijk neit tegelijk te kopen maar koop 1 van de 2 zodra je de ander heb uitgespeelt je bent met beide games wel ff bezig hoor
Golden Sun is een nieuw verhaal verbeterde graphics en geluid MAAR Breath Of Fire is een classic die ook errug goed is en zeker niet kwa verhaal onder doet aan golden sun allen golden sun is natuurlijk nieuw en dus "beter" als Breath of Fire mijn advies koop beide ze zijn eht beide waard je hoeft ze natuurlijk neit tegelijk te kopen maar koop 1 van de 2 zodra je de ander heb uitgespeelt je bent met beide games wel ff bezig hoor
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Volgens mij kan je ook beter Golden Sun nemen hoor 
In een paar gamesbladen werd Golden Sun een stuk hoger becijferd dan Breath of Fire. (bijvoorbeeld in de PU kreeg Golden Sun een 9.0
)
In een paar gamesbladen werd Golden Sun een stuk hoger becijferd dan Breath of Fire. (bijvoorbeeld in de PU kreeg Golden Sun een 9.0
The devil is in the details.
PU is te commercieel als hun zeggen pac-man 4d SLumber party roelt dan geloof je het ookOp woensdag 27 februari 2002 13:59 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Volgens mij kan je ook beter Golden Sun nemen hoor
In een paar gamesbladen werd Golden Sun een stuk hoger becijferd dan Breath of Fire. (bijvoorbeeld in de PU kreeg Golden Sun een 9.0)
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Daarom zei ik ook "in een paar gamesbladen" en niet alleen "in de PU" want ik weet dat er mensen zijn die de PU niks vinden...Op woensdag 27 februari 2002 14:23 schreef ShadowBumble het volgende:
[..]
PU is te commercieel als hun zeggen pac-man 4d SLumber party roelt dan geloof je het ookik speel al sinds Zelde op de nes uitkwam RPG's en breath of fire doet echt niet onder aan Golden Sun alleen zoals hierboven al staat golden sun is nieuw dus "beter" volgens veel mensen terwijl het 2 compleet aparte games zijn
The devil is in the details.
Precies, allebei CamelotOp dinsdag 26 februari 2002 20:23 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Is van dezelfde maker als van Shining Force op de Saturn.
Ik ken Shining Force helemaal niet. Wist niet eens dat het bestond

Is de saturn met cd's of met cardridges??
Is de saturn met cd's of met cardridges??
Sjit men, in FFVII kon je toch ook healen buiten een battle ? Dat spel is like... "begin te knielen".Op dinsdag 26 februari 2002 18:41 schreef BlackMage het volgende:
Golden Sun!! Zeker weten
Ik zeg toch dat je niet alleen kan healen buiten een gevecht maar ook andere spells.Op woensdag 27 februari 2002 21:46 schreef Lawtje.com het volgende:
[..]
Sjit men, in FFVII kon je toch ook healen buiten een battle ? Dat spel is like... "begin te knielen".
Misschien dat BlackMage bedoelt dat je ook Black Magic kan gebruiken. Zoals Fire of zo.
Nee toevallig geen fire. Maar wel bijv. Ice om water te bevriezen en Douche (water) om vuur uit te maken en tornado's om dingen weg te blazen enz.Op woensdag 27 februari 2002 22:00 schreef GolbeZeromus het volgende:
Misschien dat BlackMage bedoelt dat je ook Black Magic kan gebruiken. Zoals Fire of zo.
Pagina: 1