Ik heb unreal tournament en internet via de kabel, alleen ik kan maar niet connecten met de master-server, kan iemand mij helpen (als iemand dit weet, zou je hetzelfde probleem kunnen oplossen alleen dan bij het spel Tactical Ops???)
Zou goede opmerking zijn geweest als ik niet zelf had gezien dat hij het bij een vriend van mij wel deed!!Op dinsdag 26 februari 2002 18:27 schreef OrkBozz het volgende:
mischien is de server down
/me heeft er geen verstand van
misschien moet je je versie updaten? Als je met de orginele versie speelt kan het wel eens zijn dat ie niet wil connecten op servers met een nieuwere versie
Heb al gedaan, ik gebruik versie 436 dacht ik....Op dinsdag 26 februari 2002 18:29 schreef stiena het volgende:
misschien moet je je versie updaten? Als je met de orginele versie speelt kan het wel eens zijn dat ie niet wil connecten op servers met een nieuwere versie
edit:
ja, ik gebruik versie 436
ja, ik gebruik versie 436
Inderdaad ja. Heb je een firewall draaiende? Zo ja, dan moet je daar maar eens mee gaan 'klungelen'. Instellingen misschien tijdelijk lager zetten als je speelt. Dat doe ik altijd, ben ik klaar dan gooi ik de security weer omhoog. Je kunt bij de meeste firewalls ook aangeven welke IP's er niet gechecked hoeven te worden, bijv. als je weet dat diegene die iets op je computer wilt doen te vertrouwen is.
"The fastest code, is the code that is never called."
Dan zal het daar aan liggenOp dinsdag 26 februari 2002 18:32 schreef tvvanham2002 het volgende:
(is het mijn proxy zeker weer eens..kloteding......)
Pagina: 1