Nummers die zijn gebruikt staan zover ik weet op het einde van het filmpje bij de credits.
Zo uit mijn hoofd weet ik het helaas niet, maar dat weet ik nog
Clanbase Eurocup 3 filmpje? Hmm die moet ik nog hebben. Die van deel 2 was echt extreem gaaf namelijk
staat op pc zone 49 cd-rom..Op dinsdag 26 februari 2002 18:45 schreef IceStorm het volgende:
Clanbase Eurocup 3 filmpje? Hmm die moet ik nog hebben. Die van deel 2 was echt extreem gaaf namelijk
Das handig als je geen PC zone hebtOp dinsdag 26 februari 2002 19:16 schreef webskipper het volgende:
staat op pc zone 49 cd-rom..
weet ik maar ik weet niet welke het is:Op dinsdag 26 februari 2002 18:39 schreef Sorcerer@ het volgende:
Nummers die zijn gebruikt staan zover ik weet op het einde van het filmpje bij de credits.
• Metallica - Dyers Eve
• Theme from 'ghost in a chell'
• Junkie XL - Def beat
• Orff - Carmine Burana~o fortuna
• Kamayo painters-wasted land
• RATM-down rodeo
• Grounod-allegro from faust
De bovenste is iig klassiek en dat is denk ik ook diegene die je bedoeld. De tweede weet ik niet.Op dinsdag 26 februari 2002 19:18 schreef webskipper het volgende:
<*>Orff - Carmine Burana~o fortuna
<*>Grounod-allegro from faust
IceStorm > jij hebt toch zo'n l33t verbinding, kejje voor *kras* iedereen ff die van EC2 uppen ? ik heb alleen die van EC3 nl
Damn it, ik heb 3 wel al
Sorry, ik heb alleen 3. Ik dacht dat ze ondertussen wel al bij 4 zouden zitten.
Oh, en ik heb GEEN l33te verbinding hoor (neemt niet weg dat ik hem wel zou uppen).
Oh, en ik heb GEEN l33te verbinding hoor (neemt niet weg dat ik hem wel zou uppen).
edit:
Als je aangeeft op welke tijdstip je het nummer hoort zeggen wij wel wel welk nummer het is
Als je aangeeft op welke tijdstip je het nummer hoort zeggen wij wel wel welk nummer het is
Als we het hebben over degene waarvan ik denk dat we het over hebben (vage zinOp dinsdag 26 februari 2002 19:19 schreef IceStorm het volgende:
[..]
De bovenste is iig klassiek en dat is denk ik ook diegene die je bedoeld. De tweede weet ik niet.
Edit: En daar hebben we het over, dus er komt gewoon klassieke muziek in voor.
Edit 2: Die 3 kills in Quake in de laatste minuut waardoor de teams weer gelijk komen zijn trouwens echt zoo ontiegelijk mooi!
There is no magic.
Ik mag vast nog wel even zeggen dat dit filmpje echt ROCKT
Nou kweenie of dat wel mag hoor. 
En je hebt zeker gelijk, vooral die laatste 3 kills in de Quake final (zie mijn vorige ge-editte post)
En je hebt zeker gelijk, vooral die laatste 3 kills in de Quake final (zie mijn vorige ge-editte post)
There is no magic.
Orff - Carmine Burana~o fortunaOp dinsdag 26 februari 2002 19:30 schreef webskipper het volgende:
muziekje begint op +/- 4:45
[edit]
hij rockT zekerz, echt een super phat filmpie
owkee, thanks!.. 
en jah, die laatste 10 seconden..
en dat ze aan die duitser vragen of het geen tijdsverspilling is en dat ie dan zegt:
"Nee, ik vindt het geen verspilde tijd, het is leuk, en ik doe het niet te vaak.."
vooral die laatste paar woorden, daar geloof ik dus geen zak van he!..
en jah, die laatste 10 seconden..
en dat ze aan die duitser vragen of het geen tijdsverspilling is en dat ie dan zegt:
"Nee, ik vindt het geen verspilde tijd, het is leuk, en ik doe het niet te vaak.."
vooral die laatste paar woorden, daar geloof ik dus geen zak van he!..
Nee joh, zo ziet ie er ook niet uitOp dinsdag 26 februari 2002 19:33 schreef webskipper het volgende:
beetje vierkante oogjes enzow..Op dinsdag 26 februari 2002 19:33 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nee joh, zo ziet ie er ook niet uit
Op 4:45? Nou dan ben ik me toch wel HEEL sterk aan het vergissenOp woensdag 27 februari 2002 11:53 schreef UneXpeCteD het volgende:
het is Theme from 'ghost in a shell ' volgens mij
je bedoelt et muziekje waar je een gast een paar kills ziet maken bij een jumppad, d8 met een grenade launcher? Das orff 
Ghost in the shell komt bij het stukje in DM6 waar je zo'n gast omhoog ziet komen bij ra (red armor) en een vette kill maakt.
ja i know, ik heb em al 10x gezien
Ghost in the shell komt bij het stukje in DM6 waar je zo'n gast omhoog ziet komen bij ra (red armor) en een vette kill maakt.
ja i know, ik heb em al 10x gezien
ben nu die versie 4 aan het kijken
"Wat vinden we van de Duitsers??"
"Ze stinken!!!"
En dan dat mooie Jackass geluidje.
Onbetaalbaar
"Wat vinden we van de Duitsers??"
"Ze stinken!!!"
En dan dat mooie Jackass geluidje.
Onbetaalbaar
Tov het 3e filmpje vind ik deel 4 maar ZWAAAAR sux0rz (imho
)
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Het "filmpje" van deel 4 wat er nu is zijn alleen interviews ed. Geen montage van alle ingame hoogtenpunten. Die moet nog komen, als ie uberhaupt nog komt...
Pagina: 1