Floppy doet raar.

Pagina: 1
Acties:

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hey
Ik ben geen newb ofzo die niet weet hoe hij een floppy drive moet aansluiten :) Dat als eerste.
Ik heb dus nu verschillende floppy drives geprobeerd en verschillende i/o kaarten voor mijn 486. Maar windows 98 opstart diskette wil hij maar niet doen!
Hij zegt soms niks, en soms zegt hij i/o error. Floppy drive is 100% zeker goed en ook goed aangesloten. Hij kijkt ook naar de floppy drive als hij wilt booten van de A. Maar daar blijft het bij, dan gaat het lampje weer uit en klaar is kees :(.
Floppys zijn ook zeker weten goed (heb er ondertussen al 5 gemaakt). Floppys zijn goed geformatteerd en goed een windows opstart diskette van gemaakt. Kan gewoon alles zien wat er op staat hier en kan alles kopieren enzo
bvd!

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-04 22:17
Staan de instellingen in de bios wel goed, zodat die pc weet dat ie als eerste van de floppy moet booten, en is de kabel niet stuk? het kan zijn dat het lijkt of ie normaal doet, maar het vervolgens toch niet doet, ik heb de raarste dingen bij 486 pc's gezien

• Y0ur1
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 19:38 schreef marrekau117 het volgende:
Staan de instellingen in de bios wel goed, zodat die pc weet dat ie als eerste van de floppy moet booten, en is de kabel niet stuk? het kan zijn dat het lijkt of ie normaal doet, maar het vervolgens toch niet doet, ik heb de raarste dingen bij 486 pc's gezien
Staat allemaal goed. Ik heb ene linux boot flop gebruikt --> werkt PERFECT. Windows 98 opstartdiskette pakt hij niet op de 486, op de andere pc wel. Ik dnek dat het gewoon niet kan op deze 486 (op andere kon het wel !)

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Juist

• Y0ur1
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 22:19 schreef Jeldert het volgende:
www.bootdisk.com ?
Ja heb ik al gedaan... Maar hij loopt gewoon vast zodra je win98 boordisk boot, of msdos opstart diskette boot.