"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Erhm sinds dat er niemand meer computers kocht bj Dixons omdat ze 7000 piek voor een 486 wel erg duur vonden anno 2000
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Oke niet echt per ongeluk ;ik ging ff naar de mobieltjes kijken (viel ook best mee in prijs).
Maar ik vind het gewoon heel vreemd. Als iemand zegt tegen mij ik heb iets gekocht bij Dixons, denk ik automatisch "dan ben je flink getilt". Maar dat valt blijkbaar wel mee tegenwoordig.
Alhoewel je moet wel opletten want de voodoo3 3000 was iets van 350 guldentjes
Maar ik vind het gewoon heel vreemd. Als iemand zegt tegen mij ik heb iets gekocht bij Dixons, denk ik automatisch "dan ben je flink getilt". Maar dat valt blijkbaar wel mee tegenwoordig.
Alhoewel je moet wel opletten want de voodoo3 3000 was iets van 350 guldentjes
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ik haat veel winkels maar Dixons spant de kroon. (Tilburg) Dat zijn de meest onvriendelijke mensen op deze planeet.
Verwijderd
Is volgens mij niet alleen in Tilburg hier in Vlaardingen werken ook alleen maar eikels:(
Mzzl
Mzzl
Pagina: 1