Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

waarom doet een smiley tegen een letter het niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
als je een smiley tegen een letter aan doet, zoals dit:" dit is een test:)" dan zie je de smiley niet. Waarom is dit zo, en zou het opgelost kunnen worden?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Topix hè :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Deze bug is volgens mij een keer tijdens een update ingeslopen, helaas kan dit niet worden gemaakt omdat er niet meer aan Topix gesleuteld kan worden. Waarom niet vraag je je misschien dan af, maar daarvoor zul je even de search moeten gebruiken :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Waarom? Dat doet Topix :) Dat is namelijk handig.

Kan het opgelost worden? Ja hoor, het gebeurt alleen niet in het huidige forum.

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omdat het vreselijk irritant is als er ergens 16:9 staat ofzo. Gewoon zo doen: "dit is een test :)"

Het is dus geen bug, maar gewoon een (gerequeste!) feature

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het lijkt me alleen maar irritant als je opeens midden in een zin een smilie krijgt...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• IceStorm
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 26 februari 2002 17:38 schreef Moartn het volgende:
Het lijkt me alleen maar irritant als je opeens midden in een zin een smilie krijgt...
Nou ja, op zich zou het makkelijk zijn als je op zijn minst kon kiezen :).

Verwijderd

Dit heeft een tijd gewerkt maar is er uit ge-update omdat JvS anders niet meer over breedbeeld tv's kon praten zonder dat die :9 er tussen door kwam :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 17:42 schreef MREn het volgende:
Dit heeft een tijd gewerkt maar is er uit ge-update omdat JvS anders niet meer over breedbeeld tv's kon praten zonder dat die :9 er tussen door kwam :)
dan zou je dat (optie, hoeft niet :) ) in de "prefs" moeten kunnen instellen, smiley tegen letter aan/uit.
tis maar een vage gedachte, meer niet :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

....of je ramt er een spatie achter als je perse een :) wilt laten zien.

Ik snap het punt niet zo, de huidige manier heeft meer voordelen dan de voorgestelde (en al eerder eruit-geupgrade vorige) situatie.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50
Op dinsdag 26 februari 2002 17:42 schreef MREn het volgende:
Hoorde dat bij z'n eisen toen hij gevraagd werd om mod te worden :? :P

De huidige manier, dus met spatie, is veel beter dan zonder spatie IMHO. Een extra spatie typen is niet zo vervelend als smilies middenin woorden en teksten.

Verwijderd

Bij het nieuwe forum moet eigenlijk een checkbox komen. Smilies aanzetten in je post???

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op dinsdag 26 februari 2002 19:29 schreef GSMboy het volgende:
Bij het nieuwe forum moet eigenlijk een checkbox komen. Smilies aanzetten in je post???
Dat is ook weer wat overdreven... Ik gebruik wel graag smilies, maar ik wil dat ze alleen geparsed worden als ze los staan, dus niet als ik 16:9 typ, dat er dan een :9 in komt... Als ik een smilie wil tikken, zet ik er wel een spatie voor en achter...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

als we het er dan toch over hebben, waarom is een * ) hetzelfde als * D

die * ) is irritant voor C(++) code, als je het hebt over een pointer ofzo

bijvoorbeeld

str = (char *D malloc (100);

:)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Het is ook zo vervelend in phpcode, als er ;) in voorkomt wordt dit meteen een smilie en zo niet he:)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08

Jaymz

Keep on moving !

Ik meen mij vaag te herinneren dat dit bewust is gedaan.

Het hoe en waarom is mij echter eventjes ontschoten :)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 26 februari 2002 20:53 schreef Xan het volgende:
Het is ook zo vervelend in phpcode, als er ;) in voorkomt wordt dit meteen een smilie en zo niet he:)
tjah moet je het ook tussen
code:
1
codehaakjes doen!!!

zelfs ik de totaal niet proggende gamer weet dat ;)

blup

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 26 februari 2002 21:00 schreef Jaymz het volgende:
Ik meen mij vaag te herinneren dat dit bewust is gedaan.

Het hoe en waarom is mij echter eventjes ontschoten :)
16:9 Vs 16:9

En nog veel meer plaatsen waar de smilie te pas en te onpas tevoorschijn kwam :P.

Er is zelfs een versie van topix geweest waar je een spatie _NA_ je smiley moest zetten!!! :o :o. Dat was pas mega-irritant :'(. Dan kon je dus geen punt na je smiley zetten enzo. Nu is het allemaal opgewaardeerd en kan je wel leestekens na smilies zetten, zodat de punt na een smiley weer werkt :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Op dinsdag 26 februari 2002 21:30 schreef JvS het volgende:

[..]

16[afbeelding] Vs 16:9

En nog veel meer plaatsen waar de smilie te pas en te onpas tevoorschijn kwam :P.

Er is zelfs een versie van topix geweest waar je een spatie _NA_ je smiley moest zetten!!! :o :o. Dat was pas mega-irritant :'(. Dan kon je dus geen punt na je smiley zetten enzo. Nu is het allemaal opgewaardeerd en kan je wel leestekens na smilies zetten, zodat de punt na een smiley weer werkt :).
Kun je een punt na je smiley zetten :? d8 dat dat niet kon. Ik altijd met mijn spaties er na |:(.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 26 februari 2002 21:18 schreef eendje het volgende:

[..]

tjah moet je het ook tussen
code:
1
codehaakjes doen!!!

zelfs ik de totaal niet proggende gamer weet dat ;)
het is nogal vervelend om de hele tijd codetags te gebruiken als je een stukje tekst aan het tiepen bent waarin je uitlegd hoe iets werkt.

neem nou dit voorbeeld:
Op dinsdag 26 februari 2002 15:10 schreef OiSyN het volgende:

[..]

sizeof (pc) = sizeof (char *D (want pc is een char *D, en dat is gelijk aan 4 (een pointer is 4 bytes)
sizeof (ppc) is ook 4, aangezien ppc ook een pointer is (naar een char *D. Met sizeof kun je dus niet de grootte van de gereserveerde array opvragen. Dat is ook logisch als je bedenkt dat ppc eigenlijk helemaal geen array is, het is een pointer naar het 1e element van de array.
het is gewoon vervelend om midden in je verhaaltje steeds kleine stukjes tussen code tags te zetten, wat in principe helemaal niet hoeft

tip voor het nieuwe forum: er moet een tag komen waarbij de smiles tussen die tags niet geconverteerd worden. [nosmiles] ... [/nosmiles] ofzo :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1