Toon posts:

wie doet er nog wel eens midtown madness (2)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er weer helemaal verslaafd aan geraakt na mijn nieuwe aankoop, namelijk een microsoft sidewinder force feedback usb.
ik vind de force feedback in het spel ook heel mooi en realistisch. dan wou ik nog weten wie dit spel nog meer speeld(e).
hier een shot waar ik vannacht waarschijnlijk over ga dromen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014740318

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
* BreadFan heeft Midtown Madness 1

Wat een gaar spel zeg, was er echt in no time op uitgekeken.

Maar misschien is 2 wel leuker :)

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Spyro speelde het 3 jaar geleden (MM1) en twee maanden terug kwam ik het weer tegen-->toch maar weer ff uitgespeeld.....:9

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Ben het van plan weer te gaan spelen als ik weet aan wie ik hem heb uitgeleend :)

Vind het wel leuk om auto's te downloaden enzo en dan gewoon ff een stukje rijden.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 17:39 schreef minipolopikoler het volgende:
Ben het van plan weer te gaan spelen als ik weet aan wie ik hem heb uitgeleend :)

Vind het wel leuk om auto's te downloaden enzo en dan gewoon ff een stukje rijden.
voor auto's moet je voor de gein eens op http://mm2.gamigo.de kijken, daar staan heeel veeeel auto's op.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Speel het af en toe wel eens.

Heb alleen zoveel auto's gedownload dat het keuze-menu voor auto's niet meer op m'n scherm past, waardoor ik niet alle auto's kan kiezen :{ :+

Verwijderd

Ik vind het nog steeds erg cool. Vooral toen ik een half jaar terug hetzelfde stuur als jij had gekocht. Ik vond deel 1 errug stoer en deel twee draaid niet zo lekker op mijn computer en dus vond ik het wat minder. Maar ik speel het zo heel af en toe nog wel eens ff met het stuur.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 18:22 schreef Offspringfan het volgende:
Ik vind het nog steeds erg cool. Vooral toen ik een half jaar terug hetzelfde stuur als jij had gekocht. Ik vond deel 1 errug stoer en deel twee draaid niet zo lekker op mijn computer en dus vond ik het wat minder. Maar ik speel het zo heel af en toe nog wel eens ff met het stuur.
force feedback is alleen very irritant als je op gras terecht komt, dan schokt heel je lichaam mee.....

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:59

AMDFreak

Intel is zo..

Had ik uhm nog maar.. dan zat ik nu lekker te :Z

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Toevallig speel ik het weer sinds vorige week

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 20:37 schreef Batman2k het volgende:
Toevallig speel ik het weer sinds vorige week
het kán haast geen toeval zijn......

Verwijderd

Ik vondt zelf MM1 leuker dan 2, en jullie?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 21:15 schreef MM het volgende:
Ik vondt zelf MM1 leuker dan 2, en jullie?
mm2 heeft 2 steden, en ze zijn groter, meer auto's en ze zouden zelfs chicago in mm2 kunnen implanteren, dus mm2 = alleen voordelen :)

• SkoolieDie
  • Niet online
Alleen jammer dat het online zo snel doodbloedde.
Cops en Robbers was toch wel echt een feestje elke keer.

Voor deel 3 staat multiplay+verkeer op mijn verlanglijstje :9

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 21:51 schreef SkoolieDie het volgende:
Alleen jammer dat het online zo snel doodbloedde.
Cops en Robbers was toch wel echt een feestje elke keer.

Voor deel 3 staat multiplay+verkeer op mijn verlanglijstje :9
is die al in de maak dan? zo ja, welke stad/steden hebben ze dan in het oog? Deb Bosch leek me wel een leuke :P

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik heb een tijd geleden veel plezier gehad van MM1. Ik speel het nu heel af en toe nog wel eens...

Slave of Thieves

• SkoolieDie
  • Niet online
Zat een beetje te dagdromen :Z wat ik in het derde deel wou.

Zou me verbazen als er een derde deel kwam want zo goed verkocht het nou ook weer niet. Sloeg nergens op imo want dit was zo'n origineel en fris spel. En ook erg sympathiek dat het eerste deel voor fl50 uitkwam.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014758129

dat zo'n taxi toch nog zo hard gaat >:)

Verwijderd

Topicstarter
wat ik mij nou afvroeg, waarom butst da verkeer altijd tegen me aan als ik in de rij bij het stoplicht sta?

en wat is trouwens de topspeed in de stad?

Verwijderd

Mijn zoon van 14 speelt dit spel zowat elke dag sinds het is uitgekomen. Gewoon lekker rondrijden alsof het echt is. Hij irrtiteert zich wel enorm aan het roekeloze rijgedrag van de AI... MS dacht schijnbaar dat iedereen alleen maar zou gaanrossen als een gek, maar dat is dus niet zo. Er zou eigenlijk een soort van simulatie moeten komen: een 'spel' waarin je gewoon kunt rijden alsof alles echt is.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 09:13 schreef hellogoodbye het volgende:
Mijn zoon van 14 speelt dit spel zowat elke dag sinds het is uitgekomen. Gewoon lekker rondrijden alsof het echt is. Hij irrtiteert zich wel enorm aan het roekeloze rijgedrag van de AI... MS dacht schijnbaar dat iedereen alleen maar zou gaanrossen als een gek, maar dat is dus niet zo. Er zou eigenlijk een soort van simulatie moeten komen: een 'spel' waarin je gewoon kunt rijden alsof alles echt is.
Ms DriveSimulator 2004 :7

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
MM1 ik nog regelmatig, en dan vooral multiplayer. Kan mijn P200 ten minste ook goed aan, zodat ik die ook kan gebruiken als er wat vrienden op bezoek zijn. Is er toch weer eentje meer die tegelijk mee kan rijden :)

[removed]

Verwijderd

speel mm1 nog steeds.

same game, same wheel... :)

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Inderdaad, MM2 heeft de beste FF ervaring (tot nu toe)! B-)

Verwijderd

ik heb ut ook wel eens gedaan.. maar ik vond driver destijds wat gaver... *D

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

MM 1 en 2 heb ik allebee (ook met sidewinder force feedback) echt superveel gespeeld! Erg leuk is ook de auto's downloaden. Maarre ik heb nu met me nieuwe geforce het probleem dat alle beelden door elkaar heen gaan; als ik alle details enzo laag zet, werkt het wel goed. Ik weet dat er een patch is, maar die is voor de legale versie. Dusse jullie weten vast wel wat ik wil vragen; weet iemand waar ik die kan downen?

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben helemaal gek van MM2. Het is al best oud maar ik vind het nog steeds een van de beste racegames. Mooi is ook dat het een heel levendige online scene heeft, met teamvorming enzo, tournaments en leagues.

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 20:53
ik ga hem denk ik maar is installeren en een hele meuk auto's downloaden want dat lijkt me wel vaag

• kRyPtO
  • Laatst online: 07-01 18:23
die site is in het duits en het probleem is dat ik dat 2 jaar geleden heb laten vallenen geen duits kan. :P
hoe moet ik die auto's er in zette en hoe kan ik ze zelf maken.
zijn er ook engelse site's voor?

Verwijderd

Dat spel is echt bagger :(. Soms speel ik het nog wel es op mn p166 ;)
Pagina: 1