Toon posts:

[Access97] Minimaliseren van formulier

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de situatie:

Ik heb een Access97 database gemaakt, die alleen het formulier laat zien. (die is namelijk ingesteld als pop-up)
De rest van Access staat geminimaliseerd met de volgende VBA code bij het opstarten.
code:
1
DoCmd.RunCommand acCmdAppMinimize

Nu is echter de vraag gekomen of ik het mogelijk kan maken om het venster (het formulier dus) te minimaliseren en maximaliseren.
Dit is op zich geen probleem, ware het niet dat ik niet wil dat bij het maximaliseren het volledige Access-venster weer naar boven komt.
Is het mogelijk om in het geminimaliseerde Access-venster alléén het actieve formulier weer omhoog te brengen?

//Mod: wist niet helemaal zeker of dit in P&W hoort of in SA, doe er mee wat juist is.

Verwijderd

Hi there,

waarom verberg je access niet helemaal? dan doe je wat je wilt:

module is hier te vinden:

http://groups.google.be/groups?hl=en&selm=816pe6%24q6k%241%40nnrp1.deja.com&rnum=5

8-)

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 15:22
Tja, een aardige schop, maar goed... :/

Heb ongeveer hetzelfde probleem als de TS. Wil ervoor zorgen dat een formulier wat in Access gemaakt is geopend wordt (openen lukt al met snelkoppeling) maar dat Access zelf niet zichtbaar wordt.

Heb dus bij de bovenstaande link gekeken. Hier staat een enorme lap tekst/code waar ik niet echt veel van kan maken. Misschien zou iemand mij uit kunnen leggen wat ik hiermee aan moet?

Heb in de search gezocht en ook al een aantal vergelijkbare topics gevonden, helaas is het steeds net niet wat ik bedoel

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

Wat je er mee moet? Precies wat er staat! Copy/paste die functie en wat er bij hoort in een module, hang achter een knopje ofzo de genoemde aanroep, en voilá!

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant