"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
koop een limiter en zet die tussen je instalatie ?
Wat je zoekt heet in de pro audio een limiter, maar zoiets heb ik nog nooit voor de pc gezien.. Maar wie weet, nu je weet hoe het heet kun je er wat beter naar zoeken.. 
Mocht ik iets vinden dan hoor je het wel..
Hmm, wat je ook zou kunnen gebruiken is een realtime compressor, die verlaagt het niveauverschil tussen zacht en hard.. Maar het is sowieso om realtime audio tools te vinden die gewoon je soundcard output bewerken..
Mocht ik iets vinden dan hoor je het wel..
Hmm, wat je ook zou kunnen gebruiken is een realtime compressor, die verlaagt het niveauverschil tussen zacht en hard.. Maar het is sowieso om realtime audio tools te vinden die gewoon je soundcard output bewerken..
Softwarematig zal 't wel niet te bouwen zijn, maar zowat iedere radiozender comprimeert 't geluid, zodat alles even hard klinkt. Dat lijkt me wat je zoekt.
Siditamentis astuentis pactum.
Uhmmm.... ik weet niet of je een compressor (softwarematig) aan je uitgang kan knopen, die doet dat namelijk. Je zou anders voor een hardware compressor kunnen gaan kijken.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
koptelefoon opzetten is misschien ook een handige oplossing 
Het is misschien niet wat je hoopte te horen, maar een suggestie uit ervaring
Het is misschien niet wat je hoopte te horen, maar een suggestie uit ervaring
Ik vind het een beetje jammer om een hoofdtelefoon op te zetten als je en surroundsound kaart en boxjes hebt.
Het liefst geef ik er geen geld voor uit, dus hardware matige dingen lijken me niet helemaal de oplossing. Steeds als ik zoek naar software kom ik progjes tegen die mp3's etc bewerken
het is toch gek voor een atheist om rekening te houden met een Uberwezen van boven
Het liefst geef ik er geen geld voor uit, dus hardware matige dingen lijken me niet helemaal de oplossing. Steeds als ik zoek naar software kom ik progjes tegen die mp3's etc bewerken
het is toch gek voor een atheist om rekening te houden met een Uberwezen van boven
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
voor wat jij nu beschrijft lijkt me toch echt een limiter (hardware) de enige oplossing..
behringer heeft ze wel redelijk goedkoop.
behringer heeft ze wel redelijk goedkoop.
Pagina: 1