welke cdr's voor 12speed?

Pagina: 1
Acties:

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00
Welke CDR-merken ondersteunen 12speed?
waar zijn ze te krijgen en wat kosten ze?
en dan het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk :)

De enige die ik nu weet is Fujitsu-Siemens 74min voor DM 1.29 (uit Duitsland bij Mediamarkt).

alvast bedankt

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:42
Hier liggen Philips Silver Premium, tot em met 12x voor 3 piek per stuk in jewelcase.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Inderdaad, Philips Silver Premiums gebruiken. Zijn slechts 2,60 bij Mycom. De 80 minuten Philipsen willen ook op 12x.

• sko
hmm.. 2.60 vind ik toch redelijk duur..
zijn er niet meer merken onder de 2,- ??

Verwijderd

Durf ik niet zeker te zeggen, maar meestal krijg je dan no-name dingen die meestal tot 8 speed gaan. Maar 2,60 voor die Philipsen is erg goedkoop hoor, ze waren nog niet zo heel lang geleden dik 3 piek (tot wel 3,65). Daarnaast zijn ze gewoon zeer goed.

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 21:01
Non-name cd's kunnen meestal geen 12 speed aan, ik ken alleen de SilverPremium CD's, Fl 2.50 bij A-Tembo (in Delft), misschien is oppussuplies nog goedkoper bij >100.

Overigens waren die Premium CD's (Philips) vroeger FL 3.50 !

Verwijderd

Ik heb laatst 20 arita's op 12 speed gebrand, zijn allemaal gelukt :)

• sko
ik heb op WAN 100 stuks 80 min blanco CD's gekocht voor fl 1,50/stuk in een blanco doosje.. deze kwamen bij 1 of andere dealer uit zwolle vandaan.. Die jongen waar ik ze van gekocht had zei dat het Fuji's waren. Maar aangezien mijn normale fuji CDR's niet op 12 speed kunnen lijkt mij dat stug :)
iig weet ik het merk en de dealer niet.. maar het zijn goeie CD's iig.. maar een paar die het niet deden.. en alles op 12x gebrand.

Die gozer had trouwens een hele auto vol mee BTW.. iemand die meer info heeft?
want 1.50 voor 80 min cdr's vindt ik niet duur iig.. :)

Verwijderd

Bij de Marcro krijg je de Philips cd'tje wel goedkoop. 80 minuten @ 16X (Silver Premium)

Verwijderd

Ik heb Targa's en Thats Write (80 Min) en ze gaan allemaal op 12 speed :)
Pagina: 1