Toon posts:

Welke videokaartvoor games

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een g-force 2 mx 64 mb tv out

Ik speel heel veel games welke is het best voor games ik wil spellen op 1280 1024 x 32 bit spelen en de hele mikmak op hoog!

Ik heb geld zat dus jullie hoeven niet met de prijs rekening te houden wil alleen weten welke gewoon goed is ik dacht eerst aan g-force 3 ti 500 van leadtech, maar nu die g-force 4 er bijna is zit ik te denken om die ti 4600 te nemen wat is het best?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Search & find. Lees ook eens wat reviews.

Ook is het wel handig om te melden wat voor CPU je hebt. Als geld geen rol speelt leg dan maar 500 euro neer voor een GF4 ti 4600

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
offtopic:
Je zou het forum kunnen afzoeken en de faq lezen

Ik zou voor de Geforce 4 ti 4600 gaan, maar die is nog niet te vekrijgen.

Als je goede beeldkwaliteit wilt hebben en niet wilt wachten op de Geforce ti 4600 zou ik een ATI Radeon nemen, want die heeft volgens heel veel mensen de beste 2D en 3D beeldkwaliteit.

Maar de definitieve keuze ligt natuurlijk bij jezelf.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

De Ti4600 is het beste.
De Radeon 8500 is de beste prijs/kwaliteit.
Als je hiervoor een onderbouwing wilt moet je zelf maar 's wat benchmarks opzoeken en topics doorlezen.
Ikzelf ga ook een videokaart kopen, ik w8 een maandje tot de RV250, de 8500XL en de Ti4200 uit zijn.

Specs

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10-2025
Ik zou voor de Radeon gaan, aangezien die de underdog positie heeft....maar das mijn eigen instelling

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.