volgens de site van Alpha zou de 8045 niet op een Asus A7V266-e passen (zie: http://www.micforg.co.jp/mb_inf_pal8045e.html#asus)
en zou dan door enig vijl en of zaagwerk opgelost kunnen worden.
nadat ik vanmiddag mijn alpha 8045 ontvangen had en ging passen op mijn MB zodat ik kon zien wat er van die heatsink af moest bleek deze gewoon te passen.
het zou nl gaan om een op het board geplaatste capacitator
(het gaat dan om de capacitator met het rode cirkeltje)
echter op mijn MB (rev 1.07) is deze capacitator anders geplaatst waardoor de heatsink wel gewoon past

op de plaats van het rooie cirkeltje zoe de capacitaor moeten zitten, maar deze is op de foto meer naar rechts geplaatst. (de foto is niet recht gemaakt (met een gratis webcam) waardoor dus niet te zien is dat de capacitator gewoon horizontaal naast de andere zit).
het is maar dat je het ff weet.
P.S. Fan is een Papst 8412 NGM sucking.
Temp zijn nog niet bekend.
en zou dan door enig vijl en of zaagwerk opgelost kunnen worden.
nadat ik vanmiddag mijn alpha 8045 ontvangen had en ging passen op mijn MB zodat ik kon zien wat er van die heatsink af moest bleek deze gewoon te passen.
het zou nl gaan om een op het board geplaatste capacitator
(het gaat dan om de capacitator met het rode cirkeltje)
echter op mijn MB (rev 1.07) is deze capacitator anders geplaatst waardoor de heatsink wel gewoon past
op de plaats van het rooie cirkeltje zoe de capacitaor moeten zitten, maar deze is op de foto meer naar rechts geplaatst. (de foto is niet recht gemaakt (met een gratis webcam) waardoor dus niet te zien is dat de capacitator gewoon horizontaal naast de andere zit).
het is maar dat je het ff weet.
P.S. Fan is een Papst 8412 NGM sucking.
Temp zijn nog niet bekend.
Van klussen krijg je grijze haren