Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Even een zeikstraal afzeiken

Pagina: 1
Acties:

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13054

In de thread onder dit nieuwsbericht, en ook in vele andere, loopt een zekere Ullio op een ontzettend domme manier te etteren. Ondertussen mag dat zich 'Grootmeester' noemen omdat-ie bijna iedere thread overspoelt met z'n kronkels en er kennelijk geen moderatiekruid tegen gewassen is. Straks issie 'Godlike', stijgt het hem helemaal naar z'n bol en wat een aanfluiting zou dat zijn voor dit T.net. Isn't it time for "The Moderator"?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Is bekend. Ik ben het met je eens. Hij kan ook wel goede opmerkingen maken, maar zodra het over Intel/AMD gaat is het verschrikkelijk.

Verwijderd

if (ThreadContains("Ulio"))
{
GiveModeration(TROLL,"Ulio");
}

Verwijderd

$karma = $karma / 2

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik zie zojuist in diezelfde thread dat-ie maar niet van ophouden weet, ondanks dat-ie inmiddels op z'n vingers is getikt door 'The Moderator'. Kan er niet de mogelijkheid worden ingebouwd, zoals bij e-mail in IE, om iemands reacties uit je reactieoverzicht te 'blocken'.

Om met Hans Teeuwen te spreken: "...omdat de irritaassiegrens beraijkt is, jaah..."

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Ik heb gisteren in ieder geval wat van mijn punten besteed om dit gezeik enigzins te corrigeren.

Overigens: als twee mensen op een dergelijke manier met elkaar tiepen, zet ik van beiden die reacties een punt lager.

Alles onder het mom:

Opzouten met die crap!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Hehehe....

Laten we een User-Database met properties bij gaan houden :

Ulio : AMD-lover/Intel hater : UT-lover/Q3 Hater

Cool...

>:)