Toon posts:

plaatjes over elkaar na inladen ondanks tabel.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb tijdens het laden van m'n pagina soms het probleem dat de plaatjes over elkaar heen worden gezet. Elk plaatje zit in z'n eigen cel (tussen <td>'s) binnen de zelfde row. Ik gebruik IE 5.5. Het gebeurt niet altijd helaas. Het probleem is vrijwel altijd opgelost na het refreshen van de pagina. De plaatjes lijken dan wel uit de cache te worden gehaald dus het zou te maken kunnen hebben met de tijdsduur van het laden van de plaatjes?

Is dit een bug in IE? Moet ik dit soort problemen zelf afvangen in m'n HTML (javascript dus?) of moet ik het maar accepteren zoals het nu is?

Ik heb het nog niet gezien in netscape maar het probleem is dat het niet het soms wel optreed en soms ook niet.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:13
In welk programma is de pagina opgemaakt?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
De HTML wordt uitgespuwd door een JSP pagina.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

misschien helpt het als je een stukje code post :)

W&G'ers zijn niet goed in koffiedikkijken

edit:
Niet refreshende plaatjes kan je een 'parameter' meegeven:

like this:
[code][img]"plaatje.gif?blaaaat0245209572"[/img][/code]
alles wat achter de ? komt wordt gezien als een parameter, en laat de browser denken dat het dynamisch is. Als je hier dus een totaal random string van maakt (koppel de tijd eraan voor mij part) dan laadt ie steeds een nieuwe pic :)

Stop uploading passwords to Github!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Zorg ook dat je voor iedere image width en height opgeeft. Dat scheelt een hoop gerender voor je browser.