if broken it is, fix it you should
Waarom er met slotjes gegooid wordt?
Daarom : [topic=422598/1/50]
Daarom : [topic=422598/1/50]
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Zal wel 'in the heat of the moment' gebeurd zijn.. als je het vluchtig doorleest lijkt het idd. gewoon een 'welke kaart' vraag.
Waarom moet je vraagstelling zo negatief? 'meneer Sinterklaas', etc.. Je kunt toch gewoon op een normale redelijke toon vragen? Vaak krijg je daar ook betere reacties op, je hebt er zelf dus ook meer aan..
Waarom moet je vraagstelling zo negatief? 'meneer Sinterklaas', etc.. Je kunt toch gewoon op een normale redelijke toon vragen? Vaak krijg je daar ook betere reacties op, je hebt er zelf dus ook meer aan..
Wat je eigenlijk vraagt daar is wat de beste videokaart is van die 3. Dat zou je inderdaad uit de search kunnen halen.
Kijk ook hier eens:
[topic=422705/1/25]
[topic=422705/1/25]
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
en aan bepaalde restricties voldoet. de beste van de 3 is niet zo moeilijk maar of deze ook nog voldoet aan mijn opgelegde restricties is een verhaal apart. Ik heb de search gebruikt maar er is geen tweaker die een aiw als primaire kaart heeft en een 2de videokaart (of hier geen vragen over heeft)Op dinsdag 26 februari 2002 15:49 schreef Tweakertje het volgende:
Wat je eigenlijk vraagt daar is wat de beste videokaart is van die 3. Dat zou je inderdaad uit de search kunnen halen.
Ja ik noem moderators altijd meneren; bad habbit. Ik heb hem even aangepastOp dinsdag 26 februari 2002 15:49 schreef hezik het volgende:
Zal wel 'in the heat of the moment' gebeurd zijn.. als je het vluchtig doorleest lijkt het idd. gewoon een 'welke kaart' vraag.
Pagina: 1