Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoezo niet lezen

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
[topic=421769/1]

Als sinterklaas eens even gelezen had, was ie ook te weten gekomen dat het hier om een speciale videokaart gaat.
en dat dit geen topic is waar er al honderden van zijn.

Vertel mij eens waarom er dan toch een slotje op dit topic gegooid wordt.

if broken it is, fix it you should

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54

GaMeOvEr

Is een hork.

Waarom er met slotjes gegooid wordt?

Daarom : [topic=422598/1/50]

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Zal wel 'in the heat of the moment' gebeurd zijn.. als je het vluchtig doorleest lijkt het idd. gewoon een 'welke kaart' vraag.

Waarom moet je vraagstelling zo negatief? 'meneer Sinterklaas', etc.. Je kunt toch gewoon op een normale redelijke toon vragen? Vaak krijg je daar ook betere reacties op, je hebt er zelf dus ook meer aan..

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Wat je eigenlijk vraagt daar is wat de beste videokaart is van die 3. Dat zou je inderdaad uit de search kunnen halen.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
Kijk ook hier eens:
[topic=422705/1/25]

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• elgringo
Op dinsdag 26 februari 2002 15:49 schreef Tweakertje het volgende:
Wat je eigenlijk vraagt daar is wat de beste videokaart is van die 3. Dat zou je inderdaad uit de search kunnen halen.
en aan bepaalde restricties voldoet. de beste van de 3 is niet zo moeilijk maar of deze ook nog voldoet aan mijn opgelegde restricties is een verhaal apart. Ik heb de search gebruikt maar er is geen tweaker die een aiw als primaire kaart heeft en een 2de videokaart (of hier geen vragen over heeft)

• elgringo
Op dinsdag 26 februari 2002 15:49 schreef hezik het volgende:
Zal wel 'in the heat of the moment' gebeurd zijn.. als je het vluchtig doorleest lijkt het idd. gewoon een 'welke kaart' vraag.

Waarom moet je vraagstelling zo negatief? 'meneer Sinterklaas', etc.. Je kunt toch gewoon op een normale redelijke toon vragen? Vaak krijg je daar ook betere reacties op, je hebt er zelf dus ook meer aan..
Ja ik noem moderators altijd meneren; bad habbit. Ik heb hem even aangepast

Pagina: 1