Nou-hou, daar stond al één, eerste mod-actie, en meteen foutOp dinsdag 26 februari 2002 15:42 schreef M@FI@ het volgende:
Mijn dank is groot maar ik move deze toch ff naar LA
Je krijgt het nog druk zo
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
nemen alle goeie modjesOp dinsdag 26 februari 2002 16:18 schreef Revision het volgende:
Gefeli
Je hebt er gelijk een mooi icoon bij genomen zie ik
Ze mogen ook wel mijnis nemen, dies nog mooierOp dinsdag 26 februari 2002 16:19 schreef yeadder het volgende:
[..]
nemen alle goeie modjesbuzzman en nog een paar
![]()
huh ?????Op dinsdag 26 februari 2002 16:24 schreef Revision het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel mijnis nemen, dies nog mooier
jij gaat offtopic
is grapje
Verwijderd
Je moet users toch een beetje te vriend houdenOp dinsdag 26 februari 2002 16:18 schreef Revision het volgende:
Gefeli
Je hebt er gelijk een mooi icoon bij genomen zie ik
Don't worry, ik ben er ook nogOp dinsdag 26 februari 2002 15:42 schreef qball het volgende:
Nokia lovers beware![]()
edit : Ik post en hij is zwart, gewoon feli dan maar
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Verwijderd
/me was de afgelopen paar weken het slachtoffer van een icq-ende wannabee-mod (die het erg vaak bij het juiste eind had trouwens)
* havana herkent dit en is er nu vanaf (hopelijk)Op dinsdag 26 februari 2002 16:35 schreef Sinterklaas het volgende:
Gefeliciteerd, ik denk dat alles goed gaat komen.
/me was de afgelopen paar weken het slachtoffer van een icq-ende wannabee-mod (die het erg vaak bij het juiste eind had trouwens)
vertel!Op dinsdag 26 februari 2002 16:35 schreef Sinterklaas het volgende:
🌞🍃
Verwijderd
Op dinsdag 26 februari 2002 16:35 schreef Sinterklaas het volgende:
Zow erg was t toch nietOp dinsdag 26 februari 2002 16:56 schreef havana het volgende:
[..]
* havana herkent dit en is er nu vanaf (hopelijk)![]()
Verwijderd
Neuh, je koos alleen altijd de verkeerde momenten uit, maar dat kan ik je niet echt verwijten als ik available staOp dinsdag 26 februari 2002 17:00 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
[..]
Zow erg was t toch niet![]()
![]()
Damn ik al anderhalf jaar in SU posten om mod te worden, schijn je te moeten icq-en.Op dinsdag 26 februari 2002 17:27 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Neuh, je koos alleen altijd de verkeerde momenten uit, maar dat kan ik je niet echt verwijten als ik available sta
* Wokschotel idemOp dinsdag 26 februari 2002 17:31 schreef Webgoodie het volgende:
Suc6 M@FI@ (vond je oude nick toch iets handiger)
[..]
Damn ik al anderhalf jaar in SU posten om mod te worden, schijn je te moeten icq-en.
![]()
![]()
De islam kan uw vrijheid schaden
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
hehehe, ik vraag me ook af eigenlijk; waarom wil iedereen toch zo graag mod worden?Op dinsdag 26 februari 2002 17:31 schreef Webgoodie het volgende:
Suc6 M@FI@ (vond je oude nick toch iets handiger)
[..]
Damn ik al anderhalf jaar in SU posten om mod te worden, schijn je te moeten icq-en.
![]()
![]()
Ja, het is wel leuk om iets waar je zo veel tijd in stopt, dat je er wat hoger komt en dingen zelf op slot kan zitten, maar volgens mij doen sommige er ook echt alles voor om het te worden.
🌞🍃
Moet je eens zien wat D2k allemaal gedaan heeft op de laatste meeting om mod te wordenOp dinsdag 26 februari 2002 18:42 schreef DataBeest het volgende:
[..]
hehehe, ik vraag me ook af eigenlijk; waarom wil iedereen toch zo graag mod worden?
Ja, het is wel leuk om iets waar je zo veel tijd in stopt, dat je er wat hoger komt en dingen zelf op slot kan zitten, maar volgens mij doen sommige er ook echt alles voor om het te worden.
Verwijderd
Je hebt mensen die mod willen worden vanwege status, je hebt echter ook mensen die mod willen worden om het forum te helpen.Op dinsdag 26 februari 2002 18:42 schreef DataBeest het volgende:
[..]
hehehe, ik vraag me ook af eigenlijk; waarom wil iedereen toch zo graag mod worden?
Mod zijn betekent niet alleen sloten zetten, er zit veel meer achter.
Mensen die alleen de status willen hebben begrijpen dit denk ik niet helemaal
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt?Op dinsdag 26 februari 2002 18:51 schreef M@FI@ het volgende:
Mod zijn betekent niet alleen sloten zetten, er zit veel meer achter.
Mensen die alleen de status willen hebben begrijpen dit denk ik niet helemaal
Hoe kom je aan die wijsheid?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
ja, toch vind ik dat we dat soort er nog eens allemaal uit moeten schoppen jah...Op dinsdag 26 februari 2002 19:17 schreef Merely het volgende:
Klasse, weer een Ajaxied in de crew!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Femme jouOp dinsdag 26 februari 2002 19:21 schreef Merely het volgende:
Wie denk je wie harder kan schoppen (op GoT)![]()
is Femme voor ajax btw?
dan heb ik nml niets gezegd
meeting?Op dinsdag 26 februari 2002 18:44 schreef Nielsz het volgende:
Moet je eens zien wat D2k allemaal gedaan heeft op de laatste meeting om mod te worden![]()
</ot>
btw: congratz colega LM
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Dat stond in het welkomstmailtje bij "verantwoorden replies"Op dinsdag 26 februari 2002 19:05 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt?
Hoe kom je aan die wijsheid?
Dat Ajax icoontje kan trouwens niet hè
Gefeliciteerd, dit komt als een verrassing voor me
Verwijderd
Kijk weer iemand die me begrijptOp dinsdag 26 februari 2002 19:17 schreef Merely het volgende:
Klasse, weer een Ajaxied in de crew!
Het ajax gehalte is hoog in de crew merk ik
Zullen we dan maar niet beginnen over het gedeelte van de crew dat voetbal compleet verafschuwt ?Op dinsdag 26 februari 2002 23:10 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Kijk weer iemand die me begrijpt![]()
I&T?, goh bestaat dat ook nog?
Congrats
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Damn youOp dinsdag 26 februari 2002 23:10 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Kijk weer iemand die me begrijpt![]()
Ik heb 3 liefdes: vriendin, Citroën en FC Utrecht. Denk dat ik mijn logo ga inruilen om wat tegenwicht te bieden aan al die Ajaxieden
Mosterd, maaltijd.....Op woensdag 27 februari 2002 23:54 schreef Bulldog het volgende:
Gefeliciteerd!
Verwijderd
En nog een felicitatie van mijOp woensdag 27 februari 2002 23:57 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Mosterd, maaltijd.....
Nog meer mosterd!Op woensdag 27 februari 2002 23:59 schreef nelske het volgende:
[..]
En nog een felicitatie van mij
Wokschotel! vriend!Op woensdag 27 februari 2002 23:53 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Damn you
Ik heb 3 liefdes: vriendin, Citroën en FC Utrecht. Denk dat ik mijn logo ga inruilen om wat tegenwicht te bieden aan al die Ajaxieden
Op donderdag 28 februari 2002 00:13 schreef BrZ het volgende:
[..]
Wokschotel! vriend!
Forza Utreg olee ole olee
Verwijderd
Hou je in heOp donderdag 28 februari 2002 00:24 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Maar de draad ging over M@fi@, dus laten we het daarbij maar houden
Forza Utreg olee ole olee
Ga je weleens naar wedstrijden? Zoja, moet je naar de Amstelcup komen.
Ajax2- Fc utrecht, kan nog heel leuk worden. [/offoptic]
[utreg fan mode]Op donderdag 28 februari 2002 00:27 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Hou je in he
Ga je weleens naar wedstrijden? Zoja, moet je naar de Amstelcup komen.
Ajax2- Fc utrecht, kan nog heel leuk worden. [/offoptic]
0-2, Utreg Europa in
En van je euro euro euro Utreg komt eraan
[/utreg fan mode]
whehe, ik ga ook proberen erbij te zijnOp donderdag 28 februari 2002 00:31 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
[utreg fan mode]
0-2, Utreg Europa inIk zal er proberen bij te zijn, maar we krijgen maar 1600 kaarten.... En Ajax gaat eraan olee olee
[/utreg fan mode]
ik ga maar geen anti-ajax liedjes zingen, dat ehmz, vinden ze hier niet echt goed denk ik
Verwijderd
maar 1600Op donderdag 28 februari 2002 00:31 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
[utreg fan mode]
0-2, Utreg Europa inIk zal er proberen bij te zijn, maar we krijgen maar 1600 kaarten.... En Ajax gaat eraan olee olee
[/utreg fan mode]
Maar het zal wel niet uitverkocht worden helaas
* Bobbert AJAX 4-EVER