Toon posts:

Vechtspellen als Tekken op PC

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nou ook vechtspellen zoals Tekken voor de PC? Want met een gamepad en een TV-out is dat toch wel echt bruutjes.

Zelf heb ik al veel gezocht, maar nog niks gevonden. Kennen jullie er een paar?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:35
mwah, Mortal Combat, Street Fighter, FX Fighter

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Google brengt uitkomst!

geen dank ;)

Verwijderd

Virtua Fighter 1,2 Last Bronx.

en een zooitje emulators ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik zou het echt fantastisch vinden als Dead or Alive 3 naar de PC zou komen :P
Dat lijkt me echt zo'n vet spel!!!

The devil is in the details.

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
mortal kombat 3 iid :P

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 15:47 schreef Marc00 het volgende:
Ik zou het echt fantastisch vinden als Dead or Alive 3 naar de PC zou komen :P
Dat lijkt me echt zo'n vet spel!!!
ja...je kunt de eerste doen met behulp van een emulator maar als je 2 of 3 kent dan is dat een beetje een afknapper.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-01 22:36

Wom

Battle Arena Toshiden 1 & 2

Ziet er alleen niet uit...

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

FX Fighter *kuch*

Ja die heb ik ooit uit de grabbelback gehaald. Ik wou dat ik hem terug kon brengen :+

Mortal Kombat IV is er ook voor de pc.
Van streetfighter zijn er redelijk veel versies voor de PC.
Tot en met alpha nogwat.

Verwijderd

En natuurlijk One Must Fall...

eigenlijk de enige goede...fighters zijn toch meer popi op de consoles. Toshinden, streetfighter, Mortal Kombat vond ik op de PC allemaal waardeloze aftreksels van het origineel...

ps. Samor...je icoon heerscht :D en mocht je het niet weten, er komt een nieuwe Zanac voor PS2 :)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Rise of the robots *rofl* geintje, maar virtua fighter is denk ik het dichtst bij Tekken wat er op de PC beschikbaar is

Verwijderd

Topicstarter
Mortal Kombat 3 is idd wel fijn, ken ik alleen al van binnenstebuiten. One must fall ken ik niet, uit welk jaar komt dat? Virtua fighter, stamt dat niet uit het DOS-tijdperk, of ben ik dan in de war :?

Ow ja, ik heb wel eens street fighter gedownd, maar dat zag er echt de heck niet uit. Heette Street Fighter Zero, zal wel vrij oud zijn.

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 18:12 schreef Vinnio het volgende:
Mortal Kombat 3 is idd wel fijn, ken ik alleen al van binnenstebuiten. One must fall ken ik niet, uit welk jaar komt dat? Virtua fighter, stamt dat niet uit het DOS-tijdperk, of ben ik dan in de war :?

Ow ja, ik heb wel eens street fighter gedownd, maar dat zag er echt de heck niet uit. Heette Street Fighter Zero, zal wel vrij oud zijn.
Virtua Fighter stamt uit de arcade's en was toen het uitkwam het eerste 3D Polygon based vechtspel dat er bestond. MK3 vind ik persoonlijk net iets minder dan MK2, en de PC versies vond ik destijd allebei klote :)

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 17:07 schreef MrRudi het volgende:
En natuurlijk One Must Fall...

eigenlijk de enige goede...fighters zijn toch meer popi op de consoles. Toshinden, streetfighter, Mortal Kombat vond ik op de PC allemaal waardeloze aftreksels van het origineel...

ps. Samor...je icoon heerscht :D en mocht je het niet weten, er komt een nieuwe Zanac voor PS2 :)
er is er eentje uit voor de ps1 in japan...
bedoel je die?
www.zanacxzanac.com

...en nou maar hopen dat ik em kan importeren of dat-ie naar europa komt!

Verwijderd

>allemaal oude spellen.

Nieuw (2D)vechtspel op PC > Guilty Gear X. High resolution 2d vechtspel. Zeer mooie graphics.

Ik heb em op DC. Is een aardig strak spel.

http://www.guiltygearx.com/indexeng.html

Verwijderd

Topicstarter
Dat gearx ziet er wel lache uit, over 6 uur heb ik em binnen met m'n langzame ADSL-verbinding. :Z

Heb je een emu nodig ?, want op de site zie alleen dat ie voor de PS is.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
Tekken3 icm Bleem (emu) op een phatte pc is de shit!! prachtig beeld :)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 10:46 schreef Vinnio het volgende:
Heb je een emu nodig
nope

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 08:50 schreef Samor het volgende:

[..]

er is er eentje uit voor de ps1 in japan...
bedoel je die?
www.zanacxzanac.com

...en nou maar hopen dat ik em kan importeren of dat-ie naar europa komt!
Die bedoelde ik niet, maar kende hem wel uiteraard en ik probeer er ook nog aan te komen. Maar nee, Compile is bezig aan de opvolger, voor de PS2 :) Ik zal wel es kijken of ik screenies kan krijgen.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 07:48

boesOne

meuh

Tekken3 moet je niet op Bleem spelen maar op ePSXe, gratis, gebruikt openGL. Ziet er veel strakker uit. Als je dan toch bezig ben, check wip3out eens.. Helemaal cool..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Als we het hebben over spellen die er met epsxe mooi uitzien: Ace Combat 3, ziet er met epsxe gewoon beter uit dan Air Force Delta op de DC! Goeie user-icon trouwens :)
Op woensdag 27 februari 2002 14:09 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Die bedoelde ik niet, maar kende hem wel uiteraard en ik probeer er ook nog aan te komen. Maar nee, Compile is bezig aan de opvolger, voor de PS2 :) Ik zal wel es kijken of ik screenies kan krijgen.
cool! Ben benieuwd of ze het bij 2d houden of pseudo-3d (zoals raystorm en raycrisis).

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 09:40 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
>allemaal oude spellen.

Nieuw (2D)vechtspel op PC > Guilty Gear X. High resolution 2d vechtspel. Zeer mooie graphics.

Ik heb em op DC. Is een aardig strak spel.

http://www.guiltygearx.com/indexeng.html
tnx, ik ga ff zoeken :)

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
Op dinsdag 26 februari 2002 18:05 schreef Walkman het volgende:
Rise of the robots *rofl* geintje, maar virtua fighter is denk ik het dichtst bij Tekken wat er op de PC beschikbaar is
Hmja, rise of the robots 2: resseruction, is best acceptabel. Maar bij pc spellen haal je de gameplay van de console titles er niet uit. Het enige echte spel dat ooit een goede arcade feeling had, is het hierboven reedsgenoemde OMF2097.
Ik speel veel console beat 'm ups op mijn pc. Vooral cps-2 en Neogeo. Maar dat is natuurlijk nog geen tekken.
Virtua fightter komt idd wel een beetje in de buurt. Ander voorbeeld is het minder bekende Last Bronx, wat ook niet zo heel sterk is. Enkele typische pc beat 'm ups zijn fxfighter (turbo), theatre of pain en Cybergladiators. Allemaal spellen die duidelijk gameplay missen.

Sommige van jullie zullen het systeem "impact" kennen. Dat is een arcade emulatie van de wat nieuwere (lees: 3d) cps spellen. Waartoe bijvoorbeeld psychic war, en toshinden 2 horen.

Verwijderd

vinnio. is die sig echt?

Zo ja, denk ik geen gulty gear x voor jou.

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
Op donderdag 28 februari 2002 15:49 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
vinnio. is die sig echt?

Zo ja, denk ik geen gulty gear x voor jou.
SaMuRaIX-SwA, ik moet zeggen dat dat Gulty gear X op de DC GAAF is. Bedankt voor je tip, nu zal ik em ook eens gaan zoeken voor de pc. Ik had al een demo gevonden, maar die deed het niet.
Leuk spul in ieder geval. Bedankt.
Pagina: 1