Toon posts:

plextor4012ta kopieert langzamer dan plex 1610ta?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een plexwriter 401240 die cds in 10 minuten kopieert met clonecd maar met mijn oude brander 1610 deed ik dat in 5:30 kan iemand mij vertellen wat de reden hiervan kan zijn.
vanaf hd doet ie et wel in 3 minuut nog wat.

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Kan je je vraag iets beter formuleren?

Bedoel je de cd naar je harde schijf kopieren of het branden van de gekopieerde cd?

En wat bedoel je met
vanaf hd doet ie et wel in 3 minuut nog wat.
?

Verwijderd

Wat voor cd-rom heb je?
Ik gebruik een UltraPlex 40x (scsi), met een PlexWriter 24/10/40A.
Eerst duurde het bij mij ook erg lang, dat kwam doordat ik de verkeerde instellingen had in mijn scsi bios.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een toshiba dvd 16x48 en ik heb het over on the fly fikken dat ging eerst in 5:30 en kost nu gemiddeld 10:30 beetje vreemd toch?

• RAJH
  • Niet online
Heb je de Plexwriter en de Toshiba DVD op dezelfde IDE poort zitten?

Als je het bovenstaande hebt kan je proberen om de dvd achter de harde schijf te doen en de brander alleen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 15:34 schreef RAJH het volgende:
Heb je de Plexwriter en de Toshiba DVD op dezelfde IDE poort zitten?

Als je het bovenstaande hebt kan je proberen om de dvd achter de harde schijf te doen en de brander alleen.
ik heb de dvd sec master en de brander prim slave staan dat had ik ook bij de vorige brander zo staan

• RAJH
  • Niet online
Omdat het zo lang duurt is het haast wel zeker dat de Plexwriter heel vaak zijn burnproof moet gebruiken.

Het kan zijn dat je Toshiba de brander niet bij kan benen. Je kan met Nero CDSPEED gaan kijken of je DVD speler het bij kan benen.

Zo niet lijkt het mij verstandiger om er een extra CD-Rom speler er voor te gaan kopen.

Verwijderd

Topicstarter
het gekke is dat ook als ik nu op 16 speed brand dat nog steeds 10 minuten kost en deze snelheid eerst geen probleem was

• RAJH
  • Niet online
Heb je Windows opnieuw geinstalleerd? Als je niets anders hebt geinstalleerd zou ik als ik jou was gewoon je CD's eerst naar je harde schijf kopieren en dan branden.

Verwijderd

Topicstarter
ok thanks

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Vooral ook sjekken of de DMA wel aanstaat...

Verwijderd

ik zou ook eens naar je media kijken, probeer eens wat andere cd's.
Pagina: 1