Toon posts:

Case modden!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nu zie ik overal verhalen van case modden enzo dat het verfen fout is gegaan. Wat is nou de beste manier om het verfen goed te laten gaan (de casemodding faq al gelezen). Ze beginnen met primers enzo... wat voor primer kan ik het best gebruiken, wat voor verf etc.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

hmm, spuiten misschien een ID?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit is een hele goede guide:
http://www.pc-workshop.net/articles/paint101/paint101-1.shtml

Verder kun je ontzettend veel topics vinden mbv de search-functie (TIP: zoek op onderwerp en inhoud, dan krijg je meer resultaten)

edit: goeie spuitbussen voor computers zijn die van Motip, verkrijgbaar bij doehetzelfzaken en autozaken

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
is er ook een nederlandse guide ik ben niet zo hele goed in engels als het gaat om lange stukken ;)

Verwijderd

verven gaat in de regel beter dan verFen :)

Spuiten kan ook, in meerdere dunne laagjes (beter voor de hechting en tegen druppels)

• snars
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 15:00 schreef T-Mug het volgende:
is er ook een nederlandse guide ik ben niet zo hele goed in engels als het gaat om lange stukken ;)
Weet je hoe de search werkt? Boven in beeld staan knoppen ('profile', 'register' en ook 'search'). Hier klik je op, je vult een zoekterm in, geeft aan 'zoeken op onderwerp en inhoud' en 'zoeken in Overclocking en Casemodding' en dan op 'zoeken'.
Zoek bijv eens op 'case spuiten'
Suc6!

• snars
  • Niet online

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

hellfire_ultd

Effe checke!

Umm. Wat ik gedaan heb: naar een verfwinkel gaan, vertellen wat ik wilde gaan doen, gekocht wat zij zeiden dat ik nodig had, en het resultaat is nog steeds goed

(alleen die LELIJKE kras van voor tot achter over de bovenkant van de case en het frontje. Ongelukje bij vervoer naar een lanparty ;( )

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 15:04 schreef _sNaRs_ het volgende:
Het staat ZELFS in de FAQ
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/20#20
wat ik vroeg was om ervaringen etc. met verschillende merken. wat voor primer gebruikt wat voor merk verf en dat kan ik niet vinden in de faq

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 15:00 schreef T-Mug het volgende:
http://www.digifiel.com/index.php?pageid=howto&itemid=1

• snars
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 15:12 schreef T-Mug het volgende:

[..]

wat ik vroeg was om ervaringen etc. met verschillende merken. wat voor primer gebruikt wat voor merk verf en dat kan ik niet vinden in de faq
Het is _echt_ te vinden mbv de search (geloof me nou please :'()

MAAR, omdat een beter GoT bij jezelf begint en omdat ik m'n signature in ere wil houden:

[topic=286956/1/25]
[topic=388004/1/25]

en zo zijn er nog talloze topics te vinden over het spuiten van je case.

Pagina: 1