HP Pavilion multimediakeyboard & @HOME

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 19:58
Onlangs kreeg ik mail van @HOME dat de internetverbindingsindicator op het multimediakeyboard van mijn HP Pavilion 8750 overlast veroorzaakt op het netwerkverkeer (nl. door telkens de activiteit van mijn connectie te controleren middels een verzending van data).

@ HOME meldde dat HP aangepast drivers zou hebben gemaakt die dit probleem op zouden lossen, however, op hl.nl of .com kan ik ze niet vinden, ook niet via de door @HOME aangeboden link.

Wie heeft deze drivers WEL gevonden?

Overigens, het interesseert me geen fuck wat @HOME vind, maar ik ben benieuwd of in die eventuele vernieuwde drivers andere kleine probs zijn opgelost (zal wel niet)

Verwijderd

lijkt me niet echt, heb op de HP helpdesk gewerkt en heb er nog nooit iemand over gehoord!!!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als @home daar problemen mee heeft geven ze jou toch een nieuw keyboard?

• Stefke
Op dinsdag 26 februari 2002 15:13 schreef Elendil het volgende:
lijkt me niet echt, heb op de HP helpdesk gewerkt en heb er nog nooit iemand over gehoord!!!
Lol, ben je ontslagen wegens een teveel aan vakkennis?
Op dinsdag 26 februari 2002 15:19 schreef Terw_Dan het volgende:
Als @home daar problemen mee heeft geven ze jou toch een nieuw keyboard?
Zoals ik al zeg, wat boeit mij het wat @HOME vindt, maar een aantal functies van dat toetsenbord werken niet goed (kan bijvoorbeeld die OSD niet aanpassen omdat die functie niet wil verschijnen, foutje). Misschien dat die drivers zowieso beter zijn...

1e reacties zijn niet hoopvol :{

Kan overigens zowiesó geen drivers voor mmkeyboards vinden op hp (terwijl ik wel een ouwe op me HD heb staan)

Verwijderd

nee man natuurlijk niet, maar ik ben naar een andere helpdesk verhuisd en dus deed ik geen hp meer, nu doe ik Packard Bell... :7

• Stefke
Ow..

HP-helpdeksmedewerkers blinken over het algemeen niet echt uit in kennis over computers nl.

Nieuwe computer van 2 maand:
Ik: meneer, de computer herkend bij het biosdiagnosescherm de CD-speler en DVD-speler niet. Ik heb alle kabels nagelopen maar toch werkt het niet (de ene keer wel de andere keer niet)

HP: draait u windows ME?

Ik: sorry wat heeft dat er mee te maken, hij geeft de spelers niet weer in het BIOS opstartscherm dus dat staat er nogal los van

HP: draait u windows mE?

ik: Nee, ik draai win98, was niet tevreden over de install van HP

HP: ik kan u adviseren om de windows ME install van de meegeleverde CD's te installeren

ik: dude, wat heeft dat met een biosopstart te maken?

etc

BLAAAAAAAAAA

:(

• Stefke
Niemand verder?
Pagina: 1