Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

In het kader van de Renegade topics

Pagina: 1
Acties:

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Om te voorkomen dat ik in een dodelijk gevecht raak met IceStorms en ItSnows en de andere mod(s?) van Spielerij, wil ik iets aan de kaak stellen wat me al maanden irriteert aan dit forum: het openen van topics over dingen die zélf niet illegaal zijn, maar wel zodanig daarmee verbonden dat ik het persoonlijk vreselijk hypocriet vind om die toe te staan.

Ik wil geen ruzie met mensen, maar ik neem aan dat hierover normaal gediscussieerd kan worden.

Ik zie de zaken zo:
De huidige policy van GoT geeft aan dat men in principe geen problemen heeft met warez, zolang er geen directe links gepost worden.

Het zou m.i. vooral in de forums over games e.d. logischer zijn om dit niet toe te staan. Kijk, dat mensen al Lindows hebben, of XP hadden in augustus ipv in oktober, dat kán nog. Dat zouden in theorie beta testers kunnen zijn.

Maar niet iedereen die nu topics opent over renegade, mohaa, en weet ik veel wat nog meer, hééft die games ook echt legaal. Sterker nog: de meeste hebben ze niet denk ik!
Wat zijn de argumenten om deze games toe te staan op de boards? En vooral: wat zijn de argumenten om zie niet te verbieden? (Dat is IMHO iets anders)

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op dinsdag 26 februari 2002 14:45 schreef wzzrd het volgende:
[knip]
Maar niet iedereen die nu topics opent over renegade, mohaa, en weet ik veel wat nog meer, hééft die games ook echt legaal. Sterker nog: de meeste hebben ze niet denk ik!
Wat zijn de argumenten om deze games toe te staan op de boards? En vooral: wat zijn de argumenten om zie niet te verbieden? (Dat is IMHO iets anders)
Misschien omdat GoT geen verantwoordelijkheid draagt voor wat jij aan illegale dingen doet? Als er een link gepost wordt, dan bevat jouw webspace illegale content, da's een ander geval.

Maar waarom zou GoT alles gaan verbieden over wat misschien niet legaal zou kunnen zijn. Ik durf te wedden dat een hele hoop van de W&G'ers Photoshop ook niet gekocht heeft

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

GaMeOvEr

Is een hork.

Wij willen niet dat men aan Warez kan komen via GoT.

Of hulp bij het verkrijgen van Warez. That's it.

Waar jij je Windows of je Game vandaan hebt, boeit ons niet. We willen alleen geen gezeik met de BSA.

Aannames zijn fataal.

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Ok, fair 'nuff...
Ik heb daar een ander gevoel bij, maar als dit de heersende mening is, leg ik me daarbij neer 8-)

• IceStorm
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

"ItStorms"

Ik vind dat de meest creatieve samentrekking die ik in tijden gezien heb :D.

Maar ok, zoals GameOver al aangeeft, waar je je spellen vandaan haalt maakt me niks uit, de kans dat het betatesters zijn is net zo groot als dat de mensen die XP in september hadden betatester zijn.

Over 1 week, als het spel in de winkel ligt heeft nog steeds niet iedereen het gekocht. Maar dan is het niet meer te controleren en dan zou het opeens wel mogen?

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 15:22 schreef IceStorm het volgende:
"ItStorms"
Oeps...
Maar ok, zoals GameOver al aangeeft, waar je je spellen vandaan haalt maakt me niks uit, de kans dat het betatesters zijn is net zo groot als dat de mensen die XP in september hadden betatester zijn.

Over 1 week, als het spel in de winkel ligt heeft nog steeds niet iedereen het gekocht. Maar dan is het niet meer te controleren en dan zou het opeens wel mogen?
Nee, maar op dít moment weet je zéker dat het niet klopt. Maar goed, zoals ik al zei, ik buig voor de massa :)

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 26 februari 2002 15:33 schreef wzzrd het volgende:
Nee, maar op dít moment weet je zéker dat het niet klopt. Maar goed, zoals ik al zei, ik buig voor de massa :)
Klopt, ik heb nu 100% zekerheid dat het niet klopt (kromme zin :P).
Maar ik (en meer mensen) hebben geen zin om bij wijze van spreke van iedereen te gaan eisen dat ze kassabonnetjes inscannen om te bewijzen dat de software waar hun vragen over gaan ook echt legaal is :).

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
offtopic:
Had je niet een iets andere naam aan het topic kunnen geven, ik voel me zo aangesproken :+ :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

wzzrd mooie post (zo hoort het!) alleen die valt onderuit door ItStorms te gebruiken als naam >:) LOL. Hier gaan we je mee pesten.

Helaas was ik bezig een boze mail te schrijven aan iemand en zag ik dit vrij laat :( maar zijn bovenstaande antwoorden afdoende of wil je mijn mening ook nog weten? >:) Wat je stelt is namelijk -heel- zinnig maar ook onwerkbaar en niet uitvoerbaar zoals hierboven al staat ;)

En je hoeft echt niet voor de massa te buigen. Het zou niet de eerste keer zijn dat een eenling de massa op een ander standpunt krijgt.

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
ItStorms? Ik? :P

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 26 februari 2002 16:38 schreef wzzrd het volgende:
ItStorms? Ik? :P
Ik noem jou ook geen w :Z :Z rd >:) :+

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 17:06 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik noem jou ook geen w :Z :Z rd >:) :+
LOL

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Mja, 9 van de 10 gotters heeft warez op zn pc. Dat kan haast niet anders. Vrijwel iedere mod zal ook wel warez draaien of dat ooit gedaan hebben. Daar draait het helemaal niet om.

Zolang GOT niet vervolgd kan worden is er nix aan de hand. :)

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 26 februari 2002 17:23 schreef wzzrd het volgende:
LOL
Was overigens no offence uiteraard hoor :) Kwam toevallig mooi uit :P.
Op dinsdag 26 februari 2002 17:32 schreef Niek1616 het volgende:
Mja, 9 van de 10 gotters heeft warez op zn pc. Dat kan haast niet anders. Vrijwel iedere mod zal ook wel warez draaien of dat ooit gedaan hebben.
Ja, iig ik wel. Daar ga ik ook niet moeilijk over doen. Nee ik ben er niet trots op of blij mee, dat is iets anders. Er zijn echt maar weinig plekken waar GEEN illegale software wordt gebruikt (hoeft trouwens niet eens bewust te zijn, mijn vader heeft moeite met het snappen dat zijn 10 user licentie van werk niet voor thuis geld bijv).
Zolang GOT niet vervolgd kan worden is er nix aan de hand. :)
Klopt, hoewel het punt blijft dat je ook dingen mag KOPEN in een winkel om makers te supporten :).

Verwijderd

He was a cop, and good at his job. But he committed the ultimate sin, and testified against other cops gone bad. Cops that tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws. A bountyhunter. A Renegade

>:)

Verwijderd

De Rabobank is zeker een goede bank/maatschappij. U weet zelf wat deze bank u kan aanbieden. Spaar Select kan echter de mogelijkheden van alle andere banken en verzekeraars in Nederland voor u vergelijken.

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op zondag 03 maart 2002 22:44 schreef 2Advanced het volgende:
He was a cop, and good at his job. But he committed the ultimate sin, and testified against other cops gone bad. Cops that tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws. A bountyhunter. A Renegade

>:)
L :) L butserie >:)

specs

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op dinsdag 26 februari 2002 14:45 schreef wzzrd een leuk verhaal :)
ok nu dus even serieus. En hierbij heb ik het dan over renegade, mohaa etc. Ik vind het gewoon een beetje te hypocriet om te zeggen van: het heeft ok maar iets met warez te maken-->> dus dicht. Je kan nooit weten(tenzij het nog niet in de winkels ligt) of iemand een spel legaal heeft of niet. En op dit moment heeft GoT daar dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor.

Het zou imo ook belachelijk zijn om zo'n topic dicht te gooien omdat er dus zeker wel personen zijn die het wel legaal hebben. Dat kunnen er nog wel eens meer zijn dan jij denkt.

specs

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op dinsdag 26 februari 2002 16:12 schreef Renegade het volgende:
offtopic:
Had je niet een iets andere naam aan het topic kunnen geven, ik voel me zo aangesproken :+ :P
Ik dacht ook al dat het over jou ging! :P

Vond het al zo raar, op TMF nooit klachten over * Rennie gezien, maar kennelijk spookt hij elders wat anders uit! >:) :P ;)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Pagina: 1