(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Gewoon met aftershave of au du toilette! Succes!
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
Verwijderd
(valt me nog mee dat niemand me uitlacht dat ik het hele tubetje erop gesmeerd heb, geeft niet vind het zelf ook wel lollig)
====close this topic plz====
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Gewoon met aftershave of au du toilette! Succes!
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
Haha, wat een ongelofelijke [censuur] domoor ben je toch ook! Zo'n N00B heb ik echt nog nooit gezien!
Verwijderd
Om die troep langs de randen van de core weg te krijgen, breek ik meestal een wattenstaafje doormidden... Kun je met het harde gedeelte de boel wegschrapen (wel oppassen dat je het niet te hard doet natuurlijk
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
sensilube ?Op dinsdag 26 februari 2002 14:53 schreef linus-1 het volgende:
't is geen sensilube glijmiddel dus niet te veel gebruiken aub. (ook niet de tubetjes per ongeluk verwisselen).
is dat GLIJMIDDEL ??!!?!?!
nou weet ik ook wat dat spul is wat bij ons in de kast staat
Ik heb het wel met terpentine eraf gehaald, scheeld dit echt heel veel. Zo ja, hoe haal ik het er dan af?Op dinsdag 26 februari 2002 16:05 schreef buzzlightyear het volgende:
[..]
Terpentine laat altijd een olielaagje achter (hoe klein dan ook). Dus echt niet gebruiken.
Wasbenzine of nog beter: Aceton
Verwijderd
Maar van dat terpetine wist ik niet?? Scheelt dat veel dat klein olielaagje?
Verwijderd
Is er iemand die misschien weet of het gebruik van alcohol misschien ook wel schadelijk zou kunnen zijn voor je core
zakdoekkie..
*veeg*
schoon.. niks middeltjes dinges.. gewoon beetje poetsen en werkt prima..
UNOX: The worst operating system
Verwijderd
Die middeltjes gebruik je om ervoor te zorgen dat de core ook echt brandschoon wordt. Dat lukt je echt niet met een zakdoekje, ook al lijkt het misschien zo.Op dinsdag 26 februari 2002 22:27 schreef Sjoko het volgende:
gewoon..
zakdoekkie..
*veeg*
schoon.. niks middeltjes dinges.. gewoon beetje poetsen en werkt prima..
Verwijderd
Doe ik ook. Af en toe zelf een slokje tussendoor en het word nog gezellig ook. Alcohol is niet schadelijk als je het maar met mate drinkt.Op dinsdag 26 februari 2002 22:23 schreef Lemmeb het volgende:
Ben ik dan de enige die pure alcohol uit zo'n flesje gebruikt? Ik ben chemisch niet zo denderend onderlegd, de middelbare school en het vak scheikunde liggen al weer heel wat jaartjes achter me, maar het werkt in elk geval als een trein.
Is er iemand die misschien weet of het gebruik van alcohol misschien ook wel schadelijk zou kunnen zijn voor je core
Verwijderd
LOL, doet me denken aan die keer dat ik met m'n zatte kop voor het eerst m'n Duron inkleurde, ging ook bijna verkeerd omdat ik heel die bruggetjes bijna niet meer kon zien.Op woensdag 27 februari 2002 00:18 schreef linus-1 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Af en toe zelf een slokje tussendoor en het word nog gezellig ook. Alcohol is niet schadelijk als je het maar met mate drinkt.
Ik zat trouwens al te wachten op zo'n reactie, was wel een erg open deur.
Verwijderd
Jantje: Papa, wat is dat?Op woensdag 27 februari 2002 00:19 schreef linus-1 het volgende:
[..]
Dan spreek je vader en moeder maar eens aan als je ze in verlegenheid wil brengen.
Vader: Daar maak ik m'n core altijd mee schoon.
Jantje: En wat is dat ding wat ernaast staat?
Vader: Da's de brandblusser van kabouter Plop.
Jantje: Nee papa, ik geloof niet in kabouters.
Vader: Ok ok ik heb gelogen. Kom, we gaan even naar je moeder. Die zal je wel vertellen wat het is.
Jantje: Okee.
Vader: Ria, leg Jantje eens uit wat dit is?
Moeder: *plop*
Jantje: Sjit, dus toch die kabouter...
ROTFLMAO!Op woensdag 27 februari 2002 12:52 schreef Mace33 het volgende:
[..]
Jantje: Papa, wat is dat?
Vader: Daar maak ik m'n core altijd mee schoon.
Jantje: En wat is dat ding wat ernaast staat?
Vader: Da's de brandblusser van kabouter Plop.
Jantje: Nee papa, ik geloof niet in kabouters.
Vader: Ok ok ik heb gelogen. Kom, we gaan even naar je moeder. Die zal je wel vertellen wat het is.
Jantje: Okee.
Vader: Ria, leg Jantje eens uit wat dit is?
Moeder: *plop*
Jantje: Sjit, dus toch die kabouter...
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
Verwijderd
Was al bang dat je het met poep ging proberen.Op woensdag 27 februari 2002 15:29 schreef BlubberZwijn het volgende:
ik heb mn core met terpetine schoongemaakt, en doet et nog
Pure alcohol = (bij benadering) WASBENZINE. uit eigen ervaring: dit spul werkt perfect, goedkoop, en het laat geen resten achter.Op dinsdag 26 februari 2002 14:44 schreef Lemmeb het volgende:
Met pure alcohol op een wc-papiertje of nog beter op een watje. Gegarandeerd 100% schoon!
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI
Verwijderd
Wat doe ik met me
vandaar dat ie het nooit meer doet (pa liev aankijken,
Ik: Mijn vid-kaart broke up
pa: jah so?
Ik: nou dat betekent dat ik een nieuwe moet
Pa: jah so?
Ik: nou aangezien ik geen geld heb op moment.
Pa: dan moet ik hem dokken?
Ik: als het kan
"Onder tussen zitten wel al in de auto"
op eens heb je het....... voortaan neem je de auto.
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Aphelion op 16-01-2004 12:18 ]
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Als je nou echt zeker wilt zijn dat er geen restjes watten achter blijven, gebruik dan steriele gaasjes. Die laten geen restjes achter, tenzij je het scheurt aan de rand van je core. (wel wat duurder, maar opzeker goed schoon.)
nog ff volhouden jongens, we zijn bijna een jaar na topicstart
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
Dit topic is gesloten.
![]()