[Turbo Pascal 7.0 DOS/Win3.x] Realtime COM (V24)

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Dartello
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Dartello

Ubuntu Desktop

Topicstarter
Hallo Pascal verzamelaars,
Hebben jullie misschien 2 units voor mij? Het gaat namelijk om het volgende: RTCom.pas met RTCom.tpu en RTKernel.pas met RTKernel.tpu. Ik loop namelijk stage bij een bedrijf waar ze nog de ouwe pascal hebben. Deze src willen ze veranderen maar dat kunnen ze niet zelf...Gelukkig kan ik dat wel. Een probleem, ik heb hier en daar wat broncode gevonden maar ze vragen allemaal op de unit RTCom.tpu. Dus ik op internet rondneuzen...loop ik tegen een site aan waar je je scheel moet betalen om het compleet te hebben (http://www.on-time.com/), want je kan hem ook downloaden maar die is niet volledig en is een int-tekstbestand. (Opzich zo te renamen maar dan ga je al vraagtekens zetten.) In dit int-tekstbestand staat dat hij weer de unit RTkernel aanroept, super-irri dus :r :( Dus mocht je deze broncode hebben in pascal (en eventueel in C) formaat, dan zou het voor mij makkelijker zijn als je bereid bent om een kopie naar mijn mailbox te sturen. Oja suggesties zijn uiteraard ook welkom...maar het programma wat we hebben is helemaal op deze units geprogd en zitten de units, met zijn functies/procedures, er dus helemaal in verweven. Ik heb al voorgesteld om het helemaal opnieuw te proggen maar dat ziet mijn stagebegeleider ook niet zitten i.v.m. de tijd die ik daarvoor kwijt zou zijn en ik het niet zou halen (al een uitdaging opzich ;)) Bij voorbaat dank.

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01
Geeft het feit dat je moet betalen niet aan dat het illegaal is om jouw de source op te sturen?

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

Idd zeker als je voor 'n bedrijf werkt moet 500(libs) of 1000(source) euro toch niet zo'n probleem zijn lijkt me? :?

• Dartello
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Dartello

Ubuntu Desktop

Topicstarter
Ja maar het is hele ouwe meuk software uit begin jaren 90. Dus ja misschien mag het dan wel illegaal zijn maar ik vind het gewoon belachelijk dat men nog om zoveel geld durft te vragen...voor een 486 betaal je immers ook geen 1000 EURO meer (die dingen zijn tegenwoordig weggevertjes)!

Tja idd het is voor een bedrijf maar ze willen er niets meer voor uitgeven omdat het zo ontzettend oud is...Ik mag weer balen omdat ik er de duppe van ben omdat ik niet fatsoenlijk mijn werk kan doen :(

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01
Op donderdag 28 februari 2002 20:47 schreef Dartello het volgende:
Ja maar het is hele ouwe meuk software uit begin jaren 90.
Tja, helaas voor jou houdt dat nog niet in dat het gekopieerd mag worden.

Anyway, misschien is dit wel een mooi moment om naar alternatieven te zoeken. Realtime OS'sen zat tegenwoordig, en als je nix (==0) euro wilt uitgeven dat neem je lekker RTLinux oid ...

Is wel weer een project op zich :)

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Da's lang geleden dat ik dat heb gebruikt. Was tijdens m'n opleiding en het was voor Pascal en C dacht ik. Ik wist niet eens dat het niet gratis was, iedereen mocht het op school zo meenemen en thuis gebruiken, dus zal het nog wel ergens op een stoffige flop staan. :) Maar het blijkt dat het niet gratis is, dus hebbie daar niks aan helaas...

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mja en dus is het illegaal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.